onsdag, mars 21, 2007

Slödder och pack!! å så våra krigare:)

Slödder och Pack e just va hela SSK är, inte bara supportrarna utan även hela jävla föreningen. De fick Jag,Daniel och Per erfara på matchen i måndags. Daniel råkade ut för de mest dock.
Inför första periodern går vi och ställer oss i båset där vi brukar stå, då kommer de fram en idiot från Söderteljes bås fram till Daniel å säger åt han att han inte kan stå där, för då ser inte hans spelare. Var av Daniel förklarar att han måste stå där.

"Du kan inte stå här för då ser inte mina spelare"
"Jag måste stå här, för mitt stativ och blixtrarna, jag brukar alltid stå här."
"Jag sa de till dig förra gången å, du kan inte stå här för du står i vägen så mina spelare inte kan se!"
"Men jag måste stå här"
"Ja men då ställer väl jag mig här då!" Svarar idioten då å ställer sig framför Daniels kamera.

Man kunder verkligen se ilskan i Daniels ögon när han tog sin kamera och gick å ställde sig i andra båset. Så kommer idioten fram till mig å Per å kollar på oss:

"Hörrni grabbar, när spelet är i den här zonen måste ni ta ett steg bak så mina spelare kan se!"

Jag å Per bara kollar på han, å kollar på varandra å skakar på huvudet. Bara för de så börjar vi sjunga med klacken som sjunger "vi är Leksands if" för fullt.
Å vi sket totalt i va han sa, vi gjorde så som vi alltid har gjort.
En sak hade varit om han hade varit trevlig, de sa Daniel å Att om han hade bett snällt så visst vi hade kunnat akta på oss, å Daniel hade kunnat flytta sig, inga problem, men när han va så in åt helvet eotrevlig så ville man bara jävlas tillbaka.
Detta är typ samma sak som om vi skulel sagt till han att hans spelare måste ta ett steg bak när spelet är i andra periodern så vi kan se å fota där. De skulle manfan ha gjort asså, då hade de blivit liv i luckan. De står fotoplats där vi står, och vi SKA få stå där. Vi har inte stört nån tidigare, de har alddrig varit några problem. Med dessa jävla söderteljepack måste väl vhävda sig på nått vis.
Daniel va INTE glad uppe på press i första periodpausen kan jag lova, kom gående med raska steg genom rummet när han kom upp. Och de går ju bara att gissa vad samtalsämnet va uppe på press i den periodpausen.

Efter andra periodern snackade jag emd Daniel igen om de å vart han stod. Den här gången hade han stått i ssk:s bås med stått i den lilla sluttande rampen som är upp till båset, och den här idioten hade gått å ställt sig i vägen fleeera gånger bara för att jävlas, å de hade Daniel sagt till han å.

I tredje periodern stod jag å höll koll på idioten från min plats på stången i klacken, men då verkade han ha gett sig och stod längst bak å lutade sig mot väggen. Men de kan iof ha berott på att Daniel flyttat ner till de lilla lilla platsen som jag å Per brukar stå på å trängas.

*
Innan match hade vi tejpat plast. En stor Flagga som de stod "VI VILL SE KRIGARE" på.
Spelarna måste ha tagit till sig vårat krav, för krigare va precis va vi fick se. De förtjänade en vinst den här dagen. De va riktigt roligt å se. Så de va med ett leende på läpparna som slutsignalen gick. Spelarna fick åka ut med klacken skrikandes i bakgrunden:
"VI ÄR LEKSANDS IF,VI ÄR LEKSANDS IF, VI ÄR LEKSANDS IF NORRA STÅÅÅÅ!!"

Vakterna i arenan fick jobba lite å.
Den fina paraden de gjorde när de fått ut alla teljepack va å så snygg, med våran fina skönsång till. Mkt vackert haha!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Har fått ett lutet jobb i sommar av Daniel. Ska fota lite under hockeyskolan i Leksand. Få se hur jag ska göra emd jobbet på ICA, jag behöver pengar, men vet inte om jag kan jobba så mkt som Per vill att jag ska. Ska ta mig ett snack med både Daniel å Per inom kort.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Annars då? haft en del å tänka på senaste tiden. Va skönt att snacka ut igår, vet inte om man blev nå klokare, men..de hjälpte lite ändå på nått vis:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

I morrn e de hockey igen, då drar man till Söertelje för att se packen igen! MÅSTE ta en bild på den där idioten i båset.

//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Du är ju världens mest okänsligaste person.

10:49 fm  
Blogger Fotomuppen sa...

Man tackarrrr;)

11:12 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida