söndag, juni 21, 2009

Midsommar 2009


Nu har Midsommarafton 2009 passerats och det blev en underbar midsommar ute i Heden tillsammans med i runda slängar 25 st till i blandade åldrar. Johan å Per hade dragit ihop ett gäng vänner och under ett stort partytält ute på gården i Heden satt vi å åt gott, drack gott skrattade och hade det mkt trevligt :)
*-*-*-*-*-*-*
Nu laddas det vill jag lova! Idag (söndag) gjorde jag min sista dag på jobbet innan min livs första betalda semestervecka! :) man e ju inte dum..så..självklart valde man att ha den veckan vecka 26..Peace & Love veckan! Det blir alltså att hänga i Borlänge heela veckan å det kommer bli såå kul!!
*-*-*-*-*-*-*
Jag hade en massa jg tänkt skriva..men nu står det still så..jag återkommer :)
//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida