tisdag, augusti 24, 2010

Ett inlägg om barn, fiske och plåtning...

Vart sugen på att skriva ett tag nu men har inte tagit mig riktigt tid. Fortsätter min inriktning på babyboom som bilden tycks visa.

Den underbart vackra kvinnan på bilden är ingen annan än min underbara kusin Jenny som borde vilken dag som hellst nu ploppa ut de lilla undret som just nu bor i hennes gigantiska mage. vad hon än säger så kommer det bli en hockeytokig Leksing..det ska "tant jessica" se till ;)



*-*-*-*-*-*-*-*-*-



Har hunnit vara ute med bror å fiskat några gånger på senaste. har inte blivit nån 100-klubbare för min del, men min livs första Gös lyckades jag få upp..en liten en..men ändå. Bror därimot..han e fan omöjlig att ge sig ut mä..när en annan inte ens får ett hugg på en timma har han dragit upp mellan en 3-5 100-klubbare eller gösar på 2 kg..å jag överdriver inte...förstår inte hur karln bär sig åt. Längtar tills vintern då vi tänkt ge oss ut på lite härligt vinterfiske.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Snart bär det av till Leksand. Superstars hade fått in lite nya souvenirer som behövs plåtas innan de kan fixa den nya shoppingsidan kan läggas upp. har en kännsla av att jag kommer slippa plåta i typ 6-7 timmar i sträck denna gång..det va nämligen så länge vi höll på med de övriga souvenirerna...utan paus..då va man slut kan jag lova..men det blev då hyffsat bra iaf :)

//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Kung Kenta sa...

Nämen, ser man på, hon rör ju på sig:0)

Se till att få upp gammelgäddan nu till hösten/vintern.

ÅÅÅÅka bååååt om två dar!!!

6:18 em  
Blogger Fotomuppen sa...

HEEEj Kung Kenta!! Jag har saknat dig här! Har ju faktiskt fått in nått inlägg då å då i alla fall ;)

ja bror har en dröm om att dra upp en 15+..jag tar na före honom , det e mitt mål ;)

6:25 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida