onsdag, oktober 18, 2006

4-verkeri

oj..jag ba..OJ!! vad va de jag SA!! Tillsammans klarar vi de här! men dagens stora man var våran egen #15! JANNE HOUKKO!!!

asså..fatta! varit på sånt SJUKT dåligt humör heeela dagen..så efter andra periodern kan jag ju knappast säga att de blev nå bättre..men så bara sa de *PANG* i tredje!

Janne Houkko..dagens HJÄLTE! 3 mål i sista periodern..sammanlagt 4 MÅL och 1 ASSIST idag! De börja märkas idag att han har utlovat 30 mål denna säsong från hans klubba!..sammanlagt 6 mål nu..bara 24 kvar!:D

Janne Houkko! kvällens målkanon!

Fattar inte vart jag ska ta vägen! Helt plötsligt e jag inte på dåligt humör längre..hur kan de komma sig?? thihi..

Nu blir de å plocka fram gitarren för de va ett JÄKLA bra tag sen..men vad kan vara en bättre tidpunkt än nu??

// Fotomuppen

( jag lär ju tillägga..SSK:s målvakt.. haha vilken LOSER! snacka om att bli BORTGJORD!!!! men..jag lär ju grattulera till att han nu tack vare detta är en säker vinnarkandidat till nästa Oskargala;) haha)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida