onsdag, augusti 06, 2008

jobb jobb jobb


har inte blivit mycket till bloggande på senaste, har varken haft tid eller ork. Jobbar å slite för fullt på ICA just nu. I två veckors tid har jag jobbat 8-19 eller 8-18 mån-fre + några timmar sön.
Det tar på en att man inte får sova ut riktigt någon dag, men man blir desto piggare sen den 25e när lönen kommer.
Finns lite pengar på kontot nu, men dom pengarna räknar jag inte med att jag har då mitt nästa inköp kommer bli en ny kamera till kommande hockeysäsong. Längtar!
På tal om nya kameran så ser jag den i min hand troligen snabbare än beräknat då jag förmodligen lyckats hittat en snäll själ som ska finansiera den,hoppas hoppas!
En annan sak som är ljust för mig med fotningen är att Daniel Eriksson ringde mig för ett tag sen för ett helt annat ärende..men i nämnde senare in i konversationen att både Linn och Jonas drar ner till Sthlm så han har ingen som kan hjälpa han med fotandet på både cupper,A-lagsmatcher å annat...så,..jag e inte den som tackar nej till sånt jobb!
*-*-*-*-*-*-
Försäsongens första match på lördag. CSKA Moskva -Leksand i Hedemora..jag ska dock inte dit även om det hade varit sjukt najs! Anledningen e dels att jag sparar dom pengarna till nya kameran och laddar för CO-cup istället och dels för att jag förmodligen blir chaufför till Lindesnäs på fredag så det kommer bli seeeent.
*-*-*-*-*-'-*-
Nu blir det korsordslösning och sen sömn..i morrn är det pensionärsdagen! jag har lyxen att "bara" jobba 8-18 i morrn!
//Fotomuppen

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Skysst bild, va står det på T-shirten?

7:06 fm  
Anonymous Anonym sa...

Tja, då var det väl din dubbelgångare jag såg i lördags då... ;)

7:41 em  
Blogger Fotomuppen sa...

Kenta:Tack:) en polare som tog den uppe på vidablick:)
eeeh..vet faktiskt inte.haha har lånat ut tröjan för tillfället..får jag återkomma??:)

Anonym: Ja det va min onda tvilling! ;)
nä men man får väl ändra sig??:)

11:18 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida