onsdag, augusti 25, 2010

Nya souvenirer hos Superstars


Som jag nämnde i det förra inlägget så va jag iväg och fotade de nya souvenirerna från Superstars. Jag måste erkänna att de va riktigt snygga grejer de plockat fram nu. Denna gråa skönhet va det första jag la ögonen på när jag klev in i rummet. Så enkel, snyg och mjuuk! Det står högt på önskelistan vill jag lova.
Gick betydligt snabbare denna plåtning än den förra vi gjorde...kan kanske bero på att denna gång va det mer en komplitering å typ bara 6 prylar som kulle fotas. Det tackar jag för.
Den rödhåriga skönheten på bilden som ställde upp som modell heter Ulrica, en riktigt trevilg å gla tjej :) Kom ihåg å köp 50/50 lotter av henne i arenan under matcherna!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Snart är dte dags å bege sig till jobbet å efter det..bio!
//Fotomuppen

1 kommentarer:

Blogger Emma sa...

Din blogg är hittad! :)

9:16 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida