torsdag, oktober 19, 2006

nu börjar de fastna..

Jepp lediga från skolan idag.. därför ställde jag min underbara(ironisk som satan) väckarklocka på 10 för att hinna med att plugga körkortsteori OCH förstå de jag pluggar..så de har jag gjort idag..å nu börjar jag faktist greppa de här hyffsat iaf:)

Ringde till Cenneth Söderlund å för att beställa halkbanan..men den karln behagade inte svara så jag snacka in ett litet fint medelande i stället. så nu hoppas jag att han ringer upp!:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

I kväll blir de Bosporen å hockey tydligen. Emil å DP skulel dit så man hänger väl på..vad ska man annars göra lixom..å de tyckler jag att jag förtjänar efter att ha varit så duktig å pluggat!

Idag e man på ett HELT annat humör än igår. Asså helt seriöst så förstår jag inte hur jag kunde vara så jävla arg å irriterad igår..jag blev nästan rädd för mig själv. Morsan behövde bara visa sin skalle i dörrn vid trappen upp för att jag skulle börja skälla på na..fast hon varken sagt eller gjort nått.. hehe fatta va hon börja fundera när hon HELT plötsligt börjar höra gitarren klinga å mig sjunga högt å glatt på övervåningen..hon fatta inget förrens farsan kom hem å talade om att vi vann:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

shit tycker lite synd om min famil! jag e ju som sagt inte lätt å ha å göra med alla gånger..framförallt inte när jag e på de hummöret! då e jag INTE å leka med nånstans! helt sannslös. Anna ringde mig å fråga om hon kunde komma över.å jag svara bara skitargt att "JA kan du väl..om du klarar av mig för jag e på så förbannat dåligt humör!" anna blev tyst i nån sekund å svarar sedan "njaa..då blir jag nog hemma..för jag e på bra humör så jag vet inte om jag klarar av dig"..å lilla bittra jag svarar bara "ja..men de e de väl säkrast att du blir hemma då ! eller hur?!" ..hehe som sagt..jag e ingen å leka mä när jag e på sånt humör;)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

på Lördag blir de hockey å RAj raj igen! shit längtar som satan!! ska bli sååå grymmt!
gårdagens match visar att man ska aldrig ge upp! Tillsammans är vi starka och tillsammans fixar vi de här!


Har tjatat mig till delar av klassen att komma p lördag..de hade inte tänkt dra först..Men..jag har mina knep att få med mig dom!;)
såser ni dessa vildingar i klacken på Lördag så vet ni vem som återigen lyckades lura dit dom;)








Nu ska jag sörpla upp mitt kaffe, spela en truddelutt på gitarren..Sen dra te mormor å träffa kusinen sen blir de leksand!!

Leksand i mitt hjärta!!

// Fotomuppen





0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida