torsdag, augusti 14, 2008

Ge FAN i min brors bil!!

Telefonen ringde kl 6 i morse..det va en förtvivlad bror som ringde..för andra gången på en vecka! De hade varit inbrott i hans bil IGEN!
För lite mer än ett år sen bröt dom sig in i hans gamla bil, slog sönder runtor å tog allt de kunde komma åt. För en vecka sen va det några idioter som bröt sig in i brors bil å tog baslåda å annat. Låset hade de förstört men de funkade hyffsat iaf, men i natt så hade de varit där igen å försökt tjuvkopplat å grejat. Så nu har de bogserat bilen till Falun, så han kommer va utan bil i tre veckor och får dessutom lov att betal TVÅ självrisker eftersom det va två olika tillfällen.

Han jobbar natt nästa vecka så han får väl låna Börje då å jag får gå till jobbet och låna farsans bil till CO-cup. Men det ska då va själva FAN att man inte kan låta andras saker vara!
Nån hade tydligen åkt runt i borlänge tidigt i morse tror jag de va å såg en bil stå i brand så tydligen e det ett gäng som e ute där nu å härjar.

//Fotomuppen

på tal om inget annat...

"Och vi blöder och svär som de bröder vi är.
Det finns inga mirakel att köpa loss.
Men det stör ingen här
vi har allt vi begär.
i är Bröder och ingen annan är som oss!"

Han har gjort det igen! :)

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tack syster, det var snällt, så nu hoppas jag att jag får fina presenter på min födelsedag, som plåster på såren=)för det är ju JÄTTE synd om mig.

7:03 em  
Anonymous Anonym sa...

tron på männskligheten är inte precis hög vid sånna tillfällen

8:39 em  
Blogger Fotomuppen sa...

anonym#1 (d.v.s min käre bror):
Du får väl bara fina presenter av mig?? :)

Anonym #2:
Ja verkligen! Jag fattar inte varför vissa människor har så svårt med ditt å mitt.

10:54 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida