fredag, oktober 20, 2006

välkommen till fiendeland..

Jo men visst! Sitter i skolan tidigt som vanligt! Ska till Fiendeland idag..igen..Mora två ggr på en vecka..hur ska jag palla?? haha..De blir halsduk å mössa å en MASSA Leksandsramsor så kan de bli riktigt skoj:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Shit va jag drömde mycket i natt. Fick mig nog aldrig en riktigt djup sömn tror jag. Kan vara därför jag vakna strax före klockan å faktist va pigg...de kommer straffa sig till eftermiddagen har jag en kännsla av.

haha asså..jag drömde att min nacke låste sig..fan va ont de gjorde! haha..men jag är inte förvånad om den faktist gjorde de på riktigt å. Min nacke är inte som den borde. Jag ska igentligen inte klaga för jag vet folk som har de mycket värre med den saken., men ändå. Lär nog försöka flirta till mig en till Gratis massage av Kicki snart, de hjälpte ett tag iaf sist jag fick en. Shit va stel jag va då asså, hon blev nästan rädd att ta på min nacke å axlarna. E så sjukt stel.

På tal om drömmar, aldeles innan jag vakna drömde jag å nått helt sjukt...hehe men just i detta nu har jag förträngt de..för jag kan verkligen inte komma påt.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Happ nu är halkbanan bokad å..Shit e lite nervös faktist..men jag har hört att de e så förbannat skoj, så på ett vis ås längtar jag som satan å:) ska bli intressant å se hur många bilar jag lyckas förbruka;)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Va å kolla på Hockey igår på Bosporen. Shit va jag saknar Backlund. satt å kolla igenom en massa hockeybilder i förrgår å hitat några bilder från förra säsongen när vi hade Backlund som vaktade kassen. Inte nog med att han e bra som satan..han e grymmt snygg å;) haha *ler*..ok han gjorde väl ingen höjdarmatch igår..men ändå!

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Innan jag avrundar så lär jag ju skicka ett Stort Grattis till Niklas som faktist fyller år idag:)
"Jag mår han leva, jag mår han leva, jag mår han leva uti hundrade år! Ja visst ska han leva, ja visst ska han leva, ja visst ska han leva uti hundrade år!" Ett fyrfaldigt leve för DP han leve hipp hipp "HURRA HURRA HURRA HURRAAA!!" ..haha;)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Nej nu blir de å försöka ladda för att sedan besöka fiendeland som sagt^^

å i morrn e de hockey EJ att förglömma! Ny ramsa ska introduceras! kommer nog blir riktigt grym!

"jag e Leksing tills jag dööör! jag är Leksing tills jag dööör! Tills dagen hjärtat slutar slå så är jag Vit och BLÅ!!" (för er som inte är erfarna hockeysupportrar i leksand så är detta INTE den nya ramsan!...en liten anmärkning bara;)..)

// Fotomuppen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida