tisdag, oktober 16, 2007

Vem har sagt att innebandy inte är spännande?


Har gjórt min första dag på DDs sportredaktion nu..riktigt skoj..tots att de blev några tmmars sittade så va de ändå inte tråkigt..De på redaktionen va vääldigt trevliga..dessutom blev de en hel del snack med BonsNisse då vi kom in på att han å farsan har arbetat ihop en gång i tiden.
Blev ivägskickad tillsammans med BonsNisse för att plåta innebandyn.. Fy fan vilken spänannde match, Ingen av oss trodde att Falun skulle vinna den inför tredje periodern, men tji fick vi. Va e riktigt stark vändning av Falun i slutet, Impad! Innebandy e fan en spännande sport.
Jg ger inte mycket fö FK..men en av deras fotografer e iaf jäävligt trevlig..synd bara att jag inte ommer ihåg va han heter. När jag kommer gående mot BonsNisse på innebandyn så ser jag han stå där å så jag kollar på hanå hejar glatt..käner igen han från hockeyn. Han kolalr p mig med ett leende å utbrister:
-"Tja! Du e fan överallt du!"
haha jo men visst e jag de...gäller att ligga i!
Fick veta lite om Eds ...eh..ja..kommande leksandsfärder å--skapligt..går att läsa i DD i morgon tror jag de skulle publiceras:)
Nej nu blir de nog sova, får skriva mer senare. Har haft en dunkande huvudvärk i några immar nu så de e väl dags fö rlite sömn nu. i morrn bi de hockey!
SES DÄR!!
//Fotomuppen

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grattis till jobbet! Kul, men inte oväntat för du är duktig. Mm, visst är innebandy spännande! Har faktiskt själv spelat. I div II :)

11:07 fm  
Anonymous Anonym sa...

Akta dig för Bons Nisse. Större äckel-moring finns nog inte...

8:35 em  
Blogger Fotomuppen sa...

mg: BonsNisse är en störtskön person.

Jag har arbetat med honom två dagar nu å redan lärt mig en hel del saker..+ så har farsan jobba med honom förut.


Jag diggar BonsNisse..han e trevlig, rolig å en skitbra fotograf..inge ont snack om BonsNisse!

11:34 em  
Anonymous Anonym sa...

Nänä, men moring är han iaf. :)

6:58 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du är då den vackraste fotograf jag nånsin sett !

9:58 fm  
Blogger Fotomuppen sa...

mg: Ja de e han nog..om an kollar vad han har för bakgrundsbild på datorn..DEN e inte vacker den inte.

anonym: tack *rodnar*

1:25 em  
Anonymous Anonym sa...

såg dig i går när du fotade i nån ishall nån mil från leksand

9:42 em  
Blogger Fotomuppen sa...

Anonym: jasså du va och kollade på Borlänge-Arboga? :) för där va jag iaf å fotade åt DD:)

10:58 em  
Anonymous Anonym sa...

Precis där var jag ;)

5:14 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida