lördag, augusti 23, 2008

Ny pärla!


Första bilden på nya pärlan..visst e han fin? Tyvärr odöpt än då jag inte vet va han ska heta. Börje va ett så klockrent namn så det blir svårt att slå det.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Idag (eller ja det blir igår eftersom klockan e efter midnatt) fyller bror min 25! Grattis Grattis! Nu har du kommit halvvägs till 50;) Alltid lika skoj å påpeka;)
Missade dagens match mot Timrå för att fira bror. Blev runt 15 st som samlades hos oss för grillning å annat gott. Dessutom hade Jenny å Emanuel med sig sina små töser Cilla och Nikita som fick stor uppmärksamhet av alla närvarande. Daniel fick ganska snart upptäcka det jag redan hade upptäckt nån vecka tidigare...att plåta dessa två hundvalpar med en mobilkamera..är iiinte det lättaste! haha.

URSÖTA Cilla har vart å nosat i sanden tror jag.

//Fotomuppen

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Mina bääääbisar! ;) Dom är för góa!!

5:24 em  
Anonymous Anonym sa...

Vad sägs om att döpa han till "Benny"

10:40 fm  
Blogger Fotomuppen sa...

Kusin:
Jajjomän! goast!;)

Kung Kenta:
Benny..hmm..mm jag gillart! :D

4:39 em  
Anonymous Anonym sa...

Flumbert tycker jag att bilen ska heta!:)

3:36 em  
Blogger Fotomuppen sa...

Kava:
Haha ja så namnet speglar tillbaka på hon som kör alltså?;)

9:56 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida