onsdag, juli 25, 2007

4 månader lycka!


idag (eller egentligen igår eftersom blogspot ville fjanta sig när jag skulle uppdatera) så är de 4 månader sen den där förfesten på orsanbaden inför Björklöven hemma, när jag äntligen fick pussapå världens underbaraste...å har inte slutat sen dess..4 månader lycka å de e bara början! (ok Emil..nu e jag tillräckligt mogen för att erkänna att...du hade rätt i bilen..hehe)
*-*-*-*-*-*-*-*-
Har varit en pissig dag på jobbet idag, har skadat mig på alla de möjliga å omöjliga sätt. skurit mig, slagit armbågen, mm.mm..den mest rubbade skadeinsidenten har en stor vattenmelon skullden till. Höll på att dela meloner ute på lagret och lyfter upp den största melonen vi hade..tappar greppet å ser den ramla som i slow motion mot golvet, å kännde att jag hade ingen lust att tvätta lagret idag, så jag lyckas fånga den i sista sekund..men i samma veva lyckas jag även slå i armbågen i en vagn som stod bredvid, knäcka handleden, sträcka axeln så den ömmar än och sträcka tummen..å tydligen göra nått med hela högerhanden för de knakar å ömmar när jag knyter den..men så kan de va. hehe
de roligaste som hände va när vi stod å plocka frysvaror å en gammal gubbe kommer gående förbi oss mot sin fru med en vara i handen å utbrister
"Så nu kanske man äntligen kan få tyst på tanten!" jag Linnea å Åke bara kolla på arandra å alla gjorde allt för att hålla sig för skratt.
nu blir de sova..upp å jobba i morrn..suger som fan! gjort samma sak tre sommrar i rad nu..dragit varor å tagit betalt dag ut å dag in..ingen omväxling..e uttråkad som fan..mn ska va glad att jag har ett jobb iaf..fram till den 11e Augusti...
//Fotomuppen

4 kommentarer:

Blogger Håret sa...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

3:00 fm  
Blogger Håret sa...

vi kan ju byta jobb om du vill;) haha.. grattis förresten=)=)

3:01 fm  
Blogger Emil Nilsén sa...

jag har alltid r�tt ;)

Grattis!

"ingenting"

3:33 em  
Anonymous Anonym sa...

vet hur de känns att vara trött på jobbet... jag har gjort samma skit i 4år... å jag e så jävla trött på de... så om två veckor ska jag fan söka nytt >.< eller jobba utomlands kanske ;P

9:12 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida