onsdag, juli 04, 2007

11 kommentarer:

Blogger Carin sa...

åh vilken vacker bild! Den gör mig lycklig :-)

10:36 fm  
Anonymous Anonym sa...

Aaa, vad sött. :) Jag ska lägga in mitt foto så snart jag kommer åt min dator... gah!

11:07 fm  
Blogger Anna Malaga sa...

Underbar!

11:30 fm  
Blogger Nejma sa...

UNDERBART foto!

Tack för att du är med i Ordlös Onsdag! Om en liten stund, när jag uppdaterat bloggen, kommerdin länk att finnas med i kedjan.

2:36 em  
Anonymous Anonym sa...

Heh, vilken härlig bild! Så söta de är. :)

3:52 em  
Blogger Anna-Eva sa...

Jättegulligt. En riktig vykortsbild.

8:05 em  
Blogger Pumita sa...

Vilka sötnosar! :)

8:36 em  
Anonymous Anonym sa...

Så söt! :-)

10:25 em  
Blogger Lena sa...

Jag gillar din profilbild också, du ser ut som en mangahjältinna. :-)

10:32 em  
Blogger Annela sa...

Vilka gulliga lintottar! En riktig sommarbild! Jättefin!

10:58 fm  
Anonymous Anonym sa...

Vilken underbar bild och vilket härligt ljus. Verkligen taget i rätt ögonblick! :)

7:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida