tisdag, oktober 30, 2007

Belfour gör entré i morrn

Morgondagen blir nog verkligen skiiiitskoj!!...för dom som är på plats i Ejendals vill säga..alltså inte jag!

Nej det är tragist men sant! Fick domen idag. jag hör med sportchefen ganska direkt som jag kommer till Falun idag för att se vart man hamnar. Han knallar iväg för att kolla vilka fotografer det är som ska jobba i morrn, är det fler än en så kunde jag åka till leksand. Han kommer tillbaka efter nån minut å utbrister:

-"Jag kommer vara elak mot tjejerna i morrn. Du och Elin får åka och plåta Daladerbyt Borlänge-Falun"

Alltså, de två största Leksandsälskarna på redaktionen e dom som inte får se matchen.
Gällande att det är Belfours första match kan jag ta och missa, jamenar, jag kan ju se han i nästa match, big deal. De som e sugit att missa är för det första match med Leksand, men även Tifot! de kommer bli MÄKTIGT! å jag missar det, och även missar jag att få krama Per. Han kommer upp å jag få inte träffa honom, han kommer inte hem i helgen så det hade vart så skönt å få åtminstone en kram, men men. Får ju se en Bergenström i morrn iaf, lillebror Bergenström spelar ju i Falun.


Daniel Eriksson har iaf lovat att plåta tifot och maila mig, så bild blir de på de iaf, men de e ju inte samma sak som att se den live.


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


Börjar bli klar med Boråsbilderna iaf, satt å gjorde en hel drös på redaktionen idag innan jag skulle fara till leksand å plåta Häradsbygdens SS - Morgårdshammars IF . Matchen slutade för övrigt 24-1 vilket är en framgång för Morgårdshammar som tydligen inte gjorde nått mål i första matchen.


Ska bjuda på en bild från Borås innan jag avslutar här..bara för att den e så underbar, och vi fick oss många glada skratt under de sista tifoförberedelserna idag tack vare den.


//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida