måndag, juni 04, 2007

Avslutningsfesten!


Avslutningsfesten För alla Elever och lärare på Leksands Folkhögskola som va i onsdags blev så GRYMMT lyckad!! fy satan va skoj de va! Trerätters och två drinkbiljetter gratis som innefatta antingen öl eller vin. Sen va de många som gav mig sina biljetter för att de hellre ville köpa sig en drink eller två. Så de blev lite dricka den kvällen! Men ACK så skoj de va. Slänger upp ett gäng bilder från kvällen och även några från Fredagens avslutning. Saknar alla personer i klassen så sjukt mkt redan. Ska lätt åka å hälsa på de som går kvar nästa termin:)


Förfest i klassrummet!

Och lärare Sara va naturligt vis mä!
Jag och Johan är väldigt bra vänner..faktistk;)


Frida lika vacker som vanligt!


Jag å Johan släppte loss med lite skönsång. Bl.a Haluna Matata som dessutom filmades!


Jag med min bästa vän för kvällen;)

Sara, Jag och Johan- lika normala som alltid


Man kan tydligen inte bara försöka snacka med nån utan att kort knäpps!


Musiken dras igång, alla sjunger med å klappar händerna. De va bara vid vårat bord de va sång å röj under maten.

Johan har hittat på ett par bröst(?) som han stolt visar upp!

Och Sara skaffa inlägg!


Jag å Mikaela, alltid lika..eh..snygga?



Lärare och Elerver som skakar loss tillsammans på dansgolvet!

Bilden Mikaela inte kommer ihåg haha.



Dagen efter vaknade jag upp med ett skapbligt blåmärke på vaden!

Får tacka Jessica och Mikaela för bilderna! hysteriskt roligt!

*-*-*-*-*-*-*-*-
Fredag och dag för de sorgliga. Onsdagen va sista natten med gänget, fredagen blev sista dagen med gänget. känns jättetråkigt, va aldeles tom i skallen när jag kom hem och blev omkramad av Per. Känndes så sjukt sorgligt att skiljas från dessa underbara människor. Hoppas verkligen jag lyckas hålla kontakten med alla.

Sista dagen i klassrummet



Lucas såg rätt nöjd ut med tillvaron iaf, men han kommer tillbaka nästa termin iaf.



Sara fick blommor av oss som tack för den här tiden


Även bildlärare Dag dök upp å fick sig lite blommor av oss. Mkt..MKT bra lärare!


Johan ville fota lite och jag visar va jag tyckte om att han fota mig!


Johan lämnade kvar lite proviant i sin låda till nästa termins elever. En kondom och halstablatter tillsammans med en lapp där de står:"Lycka till med året Hälsningar en gamal elev. Ps Lite proviant på onsdagar"

Passade på att ta en sista fika på Siljan en solig å fin dag som denna.



Mikaela tycktes trivas med dagen;)


Lärare Sara va självklart med och njöt i solen.

Designklassen Leksands Folkhögskola 2006-2007 ! Vi är Bäst! Kommer aldrig glömma er! Fy fan vilket underbart gäng!!

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida