lördag, augusti 04, 2007

försäljningsrekord..och högsta Betyg!:D

Läste igenom gårdagens inlägg å in¨såg vilken jävla pms jag hade igår haha..fan killar ni ska skatta er lyckliga att ni slipper de..humöret växlar som bara den!

Idag har varit en rörig men bra dag! Tycker om min chef! Han e uuuunderbart bra! Hahaha han blev nästan lite arg att jag inte tog bytte bort mina sista timmar igår så jag skulle hinna på matchen..ångrar mig lite..men jag behöver pengarna så..men men haha. Hur många chefer skulle göra så?

Som sagt va..en rörig dag idag..sjukt mycket folk..slog försäljningsrekord idag för en "vanlig"helg..säljer ju mer när de e jul å midsommar och så men de e ju normalt..men över 100 000 sålde vi för så de e najs!:D

Fick högsta betyg för detta års sommarjobb av kunderna idag! Sånt blir man glad av att få höra. De tyckte jag har gjort ett mycket bra bra jobb och ger mig lätt högsta betyg! De e bara att bocka och tacka och ta emot:)

*-*-*-*-*-*-*-

Johanna ringde mig nyss! Å guuud va underbart att få höra hennes röst igen! Saknat henne så förbannat mycket. Ska åka till henne i Tällberg nu..sen ska vi ut på en "raggarrunda" till Rättvik å Leksand bara för att se va som händer å träffa lite folk..blir en lugn kväll dock..ska upp å jobba i morrn så.

Men skoj å få snacka lite skit med bruden igen! återkommer senare!

//Fotomuppen!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida