söndag, januari 27, 2008

de 3 sista minutrarna blev otäckt spännande!

Hittade ett objektiv som jag villha på tradera för kanske en vecka sedan. Som ny kostar de objektivet runt 18 500kr..nu hitta jag så jag kunde bli högstabud på 4050kr. Har legat som högstabud på 4050 i en veckas tid. Sista minutrarna satt ja å följde å var helt säker på att "den är min!!"

Men plötsligt när jag uppdaterar sidan med 3 min kvar ser jag att nån börjat buda. Jag hade lagt 4500 som högstabud. Så ser jag hur de börjar höjas. 4150...4250..så jag höjer till 5000 som högsta..med 1 min kvar börjar buden gå upp till 4900kr. Jag går in å lägger högsta bud på 5300 och har hjärtat ihalsgropen. Tillslut går tiden ut å jag vann budgivningen på 5002kr.

Så inom en kort framtid kommer min kamera se ut såhär på hockeyn.


Nu längtar jag tills DHL bilen kommer så jag får de!!!
//Fotomuppen

1 kommentarer:

Blogger :-: Kid :-: sa...

Fem tusen spänn?! Det får man ju fan en e30 för!

12:02 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida