tisdag, december 18, 2007

Lovade bilder från Helgen



Tog en fik med fina Maria i Falun.

På kvällen åkte mickarna fram och sångrösten dammades av

Helen å Bojken har verkligen inlevelse
Olsson kikade in för att se vem som ströp katten.
Skål brudar!! Pina Colada e fint dä!
Sjunger man "Det gör ont" så måste man ha en porrstång i närheten;)


*-*-*-*-*-*-*-

Va iväg till Borlänge en sväng för att hålla Emil i handen när han skulle köpa julklappar. Gick rätt bra för han må jag säga.
Väl hemma blev det en efterlängtad fotopromenad med Emma. Vi tog en sväng genom kärleksstigen och vidare mot minnesstugorna och sedan hem till mig för lite varm choklad. Fördelen med att ta en promenad med Emma när kameran är med är att hon e som jag när det gäller att fota allt å alla å leta bilder jämt jämt. Tänker då på det hr att går man två stycken och snackar..så ser jag någon potencial bild..så stannar jag upp och kollr in å letar vinklar å grjer..MEN jag hör fortfarande vad den andra personen säger. Går man med någon som inte är sådan så tas det som att man inte bryr sig att lyssna..men går man med någon som e likasinnad så vet den om vad som pågår å fortsätter snacka i vetskap om att man hör.
*-*-*-*-*-*-*-*-
E så grymt sugen på att dra igång å måla några stora tavlor igen, men för att kunna göra det bra så lär jag införskaffa mig ett stafli. Alla staflin jag hittar i affärer e vea små å världelösa..dom vi hade på folkhögskolan tillsammans med skivan vi tejpade upp duken å å ställde upp på stafliet va oslagbart. De blir väl att ta sig tid å snickra ihop ett sånt stafli nån dag när jag får tid och virke..för det vill jag VERKLIGEN ha! måla måla! whiii! Blir nästa projekt!

//Fotomuppen

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Grymt vacker bild i skogen, bra jobbat där.

11:08 fm  
Blogger Emil Nilsén sa...

undra vem det var som höll vem i handen jag ;)

11:57 fm  
Anonymous Anonym sa...

Otroliga bilder.
Fotojobb väntar dig.

Visst, du är en duktig fotograf, men ska man skylla på fotografen eller människan på bilden om det blir fult?


Puss på nosen

11:11 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida