tisdag, februari 12, 2008

Inga direkta Schlagerfavoriter 2008 än int.

Kollade på Melodifestivalen i Lördags tillsammans med Per, hans bror Johan med flickvännen Bella, och så mina svärföräldrar i Lördags. Kan ju inte direkt påstå att det var så mycket att hurra för int. Den enda som var lite intressant var E-type och The Poodles bidrag.
Kan ju sammanfatta att som det ser ut just nu så är det inga nyabidrag till nästa KaraokeDVD Schlager Favoriter som Gabbe kan sjunga loss till vid nästa fest.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Seger mot Huddinge i går med 4-2. Satt och följde matchen på Dala-Demokratens liverapportering och där igenom fick iaf jag intrycket om att det var en tråkig match. Wikegård sa även de på hockeykväll att Leksand gjorde det som behöves av dom men inget mer, men nu är vi klara för Kvalserien och det känns riktigt gött.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Att hålla nollan och dessutom både göra en assist och ett mål under en match måste vara den perfekta matchen för en målvakt. HVs Anderas Andersson gjorde just det idag i matchen mot Linköping. Att han dessutom pratar Dalmål och spelade säsongen 95/96 i Falun är ju inte mindre tråkigt.


*-*-*-*-*-*-*-*-

Nu har andra delen i våran artikelserie "Hemma Hos" publicerats på superstars.nu. Den här gången tog jag och Helen bilen till Borlänge för att besöka Gabbe Karlsson i hans fina lya. Ett mycket trevligt besök må jag säga, den kille kan verkligen bjuda på sig själv.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Dag 2 på "söka jobb" kursen med Klippan avklarad idag. Lika tråkig och om inte mer meningslös den här gången än förra gången då de enda meningsfulla jag gjorde sist var att skriva klart mitt CV, sp det behöver jag inte göra nu för den e ju redan klar. Hoppas jag får komma undan dom så fort som möjligt på ett eller annat vis. Hade enskilda samtal idag med kursledarna och de verkade fått en hint av att jag i princip inte får ut nått av att vara där.

*-*-*-*-*-*-*-*-

KAN DET INTE BLI FREDAG NU!

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida