tisdag, augusti 28, 2007

Alla överlevde dagen!

Min första snusfria dag har nu gått till ända, och alla i min närvaro andas ännu så vitt jag vet;) Har gått hyffsat bra trots tifoarbete då en snusfri Mupp kombinerat med en hungrig Kapten inte är någon bra kombination.
De gick hyffsat bra dock. Kännde suget heeela dagen, Värs va de efter maten, att inte få lägga in den där eftermaten-snusen. Jag va inte människa. Men vi har bra vaktmästare på de här stället, så jag å Emil drog ner till dom för lite kaffe. Emil säger ut så glatt för bl.a herr Rosén att "Jessica har sin första snusfria dag så jag ansåg att hon behöver lite kaffe.." vilket Rosén ler på och svarar " oj bra..å jag som precis stoppade in en snus"
ja SÅNT hjälper en ju inte att höra..inte heller när folk sitter bredvid en å leker med en snusdosa..en General portion till råga på allt. Men jag stod emot. På slutet va de bara jag å Emil som va kvar å jobbade Tifo, och jag lär nog säga att de e tack vare Stiko Per Larsson som vi klarade oss igenom Tifoarbetet utan några större utbrott. Älskar hans låtar! han e ju så JÄVLA bra! Dags att släppa den där CDn nu tycker jag;)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Håkan Åman kom in i sportbaren å bjöd in mig å Emil på Presskonferens idag, vi visste vad de handlade om så fort han sa de..å de e HELT sjukt!

ED BELFOUR klar för Leksand! De e helt galet! Jag kommer alltså denna säsong få Fota Ed Belfour i Leksandsdressen! de e ..aa..sjukt!
Som Emil så fint sa på presskonferensen när han fick frågan om hur vi supportrar kännde för den här värvningen:
"Det är samma som om Zlatan skulle komma till Brage!"

Helt klart!

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida