fredag, april 25, 2008

Flyktsagor

Releasepartyt på O-baren i Sthlm i måndags va grymt skoj! Tack Stiko för inbjudan och den underbara spelningen! Alltid lika bra.

Jag lider lite med LTCU, men lite mysko är det att taxi kan ta så olika priser för samma sträcka. Hoppas arbetsdagen gick bra i tisdags Danne.

*-*-*-*-*-*-*-

I onsdags öppnade jag postlådan och där låg den..skivan vid namn "Flyktsagor", skivan som snart e så utnött att man nästan lär beställa en ny. Jag har blivit absolut frälst i låten Amsterdam. Den snurrar i skallen jämt, jag nynnar å sjunger den vad jag än gör. Ett måste i ens skivsamling!

*-*-*-*-*-*-*-

Ibland kan oväntade saker hända..

*-*-*-*-*-*-*-

Jag är e dålig människa! FÖRLÅT Jonas!! Men bättre sent än aldrig som man brukar säga! Ett stort grattis på födelsedageb i efterskott. Skönt att man fick ett skratt av dig idag när jag hörde av mig iaf:) Jag borde ju ha kommit ihåg det eftersom min kusin Jonas fyller år samma dag men men.

*-*-*-*-*-*-*-

Spännande värvning av Leksand idag. En 16 årig back från tingsryd vid namn Oliver Ekman-Larsson. Ska bli spännande å se....kan inte bara hockysäsongen börja igen!?

Börjar få ett sug efter att plåta lite Amerikansk fotboll igen iaf..få se om man drar upp på nån match i Falun i sommar å plåtar.

*-*-*-*-*-*-*-

Jobba helg..så..go natt!

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida