onsdag, mars 05, 2008

Vila i Frid!

Vila I Frid Gösta min älskade vän! blott 19 år lämnade du denna värld med ett stort tomrum efter dig. Med dina galna upptåg och stora förvirring flög du rakt in i allas hjärtan. Du var en underbar person och vän som alltid fick fram ett leende på allas läppar. Saknar dig så sjukt mycket! känns tomt utan dig. Du kommer alltid finnas hos oss. Minnet av dig kommer alltid bestå. Hur du gör konfetti med brödrosten, går vilse i Leksand, blir förvirrad över kycklingmackor och sover i bilen större delen av vägen till tyskland. Dina underbara kommentarer. Sitter och kollar på mobilen bara i väntan på att få ett sms med texten:

"Alialali heyheyhey!"

Så jag lika snabbt kan svara: "Amen" och sen är en sjuk och galen konversation igång.

Vi två som skojade dagen efter min 21års dag om att jag inte fått min 20års present av dig än. "Påminn mig innan jag åker till Leksand för en kvalmatch, så tar jag med mig mupparnafilmen" fick jag till svar.

En vän att minnas, en vän att älska! Kommer aldrig glömma dig Gösta!

http://www.leksandtifocrew.se/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida