tisdag, februari 26, 2008

Klapp på axeln!

Jag och Helen har äntligen gjort det..första gympasset som vi snackat om sen nyår. Haha om man säger såhär, man e ju inte direkt tränad. Men nu e man igång! FY FAN VA BRA!

*-*-*-*-*-*-*-*-

Det är galet spännande i bottestride av Elitserietabellen. Lule vann en viktig seger idag, likaså Mora fast efter förlngning vilket innebär att nu har Mora åkt ner på Kvalserieplatsen igen med ett poäng som skiljer från Lule. Jag tror dock att Mora kommer klara sig ifrån kvalet ändå, men man kan aldrig veta.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Festen i Karlstad börjar närma sig, men jag har inte riktigt bestämmt mig för hur jag ska göra. Ska jag dit eller inte? Lär ju faktiskt ha ett par nya glasögonbågar och det är inte gratis, men samtidigt kommer det bli en grym fest. mm blir å grunna lite till.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Håller på att kolla på en film på Klippan som jag går via ams(som jag förhoppningsvis har slutat på inom kort) som är uppdelad i fyra delar. Filmen heter "Jag AB" och är inspelad på Cirkus i Stockholm då Kjell Enhager har en typ föreläsning om att växa som människa. Han e ruggigt bra! Jävligt rolig och kommer med många tankeställningar. kanlätt rekomendera att lyssna på han om man får chansen, live eller på film.

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida