onsdag, april 16, 2008

Releaseparty!

På O-baren i Stockholm är det nu dags för releaseparty för Stiko Per Larssons nya album Flyktsagor. Jag å Per bestämde oss för nån dag sen att klart vi ska ner på den, försökte få med oss Älvgalningarna å men utan lyckat resultat. Har dock hört att bland annat Axel och LTCU ska dit så det kan bli lite rajraj ändå!
För er som ska dit å int förbeställt en skiva finns det självklart skivor att köpa på plats!
Kl 20.00 börjar det och självaste StikoPer gör entre på scenen kl 21.00!

*-*-*-*-*-*-*-*-

Vart en sväng till Borlänge men min underbara Michaela idag, trots att det va mkt suckar och trötta huvuden så blev det en vääldigt trevlig dag med mycket snack:) tack vännen!

*-*-*-*-*-*-*-*-

Efter Malmömatchen sa jag till mig själv att jag inte skulle snacka,tänka, andas hockey på iaf en månad. hur tror ni det har gått? mm precis inte alls! Det går ite en dag utan att man läser om rykten och folk med kontrakt och utan kontrakt, folk som kommenterar säsongen som varit, säsongen som kommer osv. På ett vis blri man galen, men samtidigt så andas man hockey och Leksand, så skulle man inte få vara runt det så skulle man ju inte andas heller..och vi vet ju hur det går om man slutar andas;)
Taggad som fan till nästa säsong, önskar på ett vis att den drog igång nu på en gång,men samtidigt tycker jag att det e skönt med lite uppehåll så man kan sova på nätterna igen.

Petro å Jackman kvar i Leksand snälla snälla snälla!

*-*-*-*-*-*-*-*-

Nya MER Hallon/Svartvinbär..kan rekomendera skarpt! riiiiktigt god! Smakar verkligen skogshallon!

//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

SÅ man får finbesök på måndag!! Fan vad skoj:-)

1:40 em  
Blogger Fotomuppen sa...

Självklart!:D

6:51 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida