tisdag, mars 18, 2008

LTC+Tifojobb+Stiko=BRA SKIT


Nu var det ett tag sen jag skrev några rader här, men har inte riktigt haft varken tid eller ork.

Sitter just nu i soffan hemma i Gagnef trött som en gris med ond rygg, har varitoch jobbat tifo i arenan idag och satan va slut man blir. Jag tror jag aldrig varit så slut efter ett TIFO jobb som jag är nu,helt sjuk eftermiddag. men samtidigt väldigt najs, jag mena kan det va annat än najs när sportbaren är fylld med TIF matrial, LTCare och annat hjälpsamt folk som jobbar och urhögtalarna strömmar StikoPer Larsson, heeeelt fantastiskt! då lever livet!

"Och va du än säger kapten" (den frasen ha rullat ett antal gånger i skallen idag.)

När det var dags att dra hemmåt höll Emil på att skrämma skiten ur mig, va fan skakis och helt förstörd flera minuter efteråt. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta, kännde tårarna var på väg. Emil hade min kamera så skulle han ge mig den, och precis när jag skulle få den så släpper Emil kameran men håller i axelbandet men det hann jag knappt reagera på utantrots att jag såg den i min hand så såg jag hur den föll ner på golvet och gick i bitar. Jag bev så anfådd så jagflåsade mer än om jag varit ute å sprungit en mil, nej det va helt galet. EMIL GÖR ALDRIG OM DET!!
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

I morgon drar Kvalserien igång, fy satan asså. Var anmäld till till superstars resa ner till Malmö men avbokade den för en vecka sen när vi fick höra att de skulel h minnesstunden för Gösta i Stockholm i morgon. Det känns rätt att prioritera det måste jag säga, framförallt när vi inte vet om begravningen blir öppen eller stängd. Så i morgon vid niotiden drar jag, Per och Pedalen ner mot huvudstaden i Börje. Blir å se matchen på webbtv i sthlm sen, troligen hemma hos Per, får ha lite telefonkontakt med folket i malmö.

Nu börjar allvaret!

GÖSTA
Alltid Med Oss!


//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida