söndag, mars 30, 2008

Dalarna är Vårat!


En sån GRYMT skön seger mot Mora idag! 2-0 och sjuk stämning i hallen. Vart enda hår på kroppen reste sig verkligen av stämningen i hallen. och inte tala på tifona! ja ni läste rätt, inte tifot utan TIFOna, som i plurar som i flera tifon. Körde hårdrockstema idag, ett tifo inför varje period, Först SABATON sen AC/DC och sist Metallica! SÅÅÅÅ SNYGGT!
*-*-*-*-*-*-*-
LTCs minnesstund för Gösta i morgon..synd bara att man jobbar just då. Det känns verkligen piss! visst förstår jag varför de la den då, för det va då dom flesta kunde, men jag kan inte stänga av hur jag känner infört. Att ha varit på hans minnesstund i malmö känndes så jävla rätt, hade jag åkt till malmö hade jag ångrat mig resten av livet. Men det här är inte samma sak, det här är större. Att missa LTCs minnesstund för Gösta skär i hjärtat verkligen. I Sthlm så kännde vi ingen annan utav de som va där, och kännde inte Gösta på samma sätt som dom, men med LTC är det en annan sak. Vi kännde Gösta på samma vis och kan verkligen förstå varandra hur vi känner. Tårana började falla återigen idag, och dom har inte slutat rinna än..
Att inte få ta farväl av Gösta på det sättet som jag lärde känna Gösta- LTC style....det verkigen skär...känns tungt..så grymt tungt!
Kompis, det går bra nu...

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Förstår hur du känner gumman. Hade också jättegärna velat vara med. Men vi kunde inte åka två dagar i rad till Leksand... Surt... Men vet du vad, vi kan ha minnesstunder för Gösta fler gånger, eller hur?..

Hoppas allt är bra! *kramar om*

12:11 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag lovar att han känner av våra känslor ändå, fast man inte är på en specifik plats.

GÖSTA ALLTID MED OSS!

2:46 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag lovar att han känner av våra känslor ändå, fast man inte är på en specifik plats.

GÖSTA ALLTID MED OSS!

"Sorry, lite vimelkantig i huvet"

2:47 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida