torsdag, oktober 16, 2008

Inte alltid lätt med en headline


Va ut å plåta lite idag i det fina höstvädret. Hade kasaskåp- och affrsnyckeln till ICA som jag fick lov att lämna tillbaka så då kunde jag lika gärna ta kameran på axeln å traska upp till jobbet.
Påväg från ICA så hittade jag ett dike FULLT med vackra löv, så jag va inte sen med att slänga mig ner i de å börja plåta för fullt. Det va många roliga miner på folk som åkte förbi diket där jag låg. Det roligaste va när jag va precis klar. Hade legat tätt tätt tätt ner i lövhögen för att testa om man kunde få nån bra bild, så tittar jg upp å ser en bil åka förbi. I bilen sitter ett äldre par som e stammisar på ICA. Damen i fråga va den som satt närmast mig å log å peka på mig när de åkte för bi, så jag vinkade glatt till paret i bilen. Skakar lite på hvudet å fletalet löv rasar ner från skallen, då förstod jag varför hon pekade å såg extra road ut haha.
Blev några rätt bra bilder från den lilla promenaden iaf.
*-*-*-*-*-*-*-*-

haha skön min på Jackman efter matchen! Ser jag så farlig ut??

Matchen idag va stressig bildmässigt, blev en hel drös av folk som alla hade många och olika önskningar på folk å fota. Hade chansen å tjäna mig en hacka genom att sälja några bilder på Scanpix via TT..men efter en jävla massa mailstrul 8set slutgiltiga såg jag rätt nyligen) så lyckades aldrig mailen komma fram..shit happens:(
E inge vidare nöjd med dagens bilder över huvu taget, fick nån ynka hyffsad bild..men annars. Det e sånna här dagar som får en å fundera över om man verkligen e tillräckligt duktig för sånthär..så får man ett mailsvar från Ronnie på hockeysverige.se och man börjar lite iaf lite mer på sig själv igen.

NU VILL JAG KUNNA BESTÄLLA MIN NYA KAMERA!!!

*-*-*-*-*-*-*-*-

  • Möte med ICA-chefen på fredag ang min anställning jag precis fått:) Jippi!
  • Hjälpa till å jobba lte med juniormatchen på söndag.
  • Skjutsa kusinen på hockeyträning i Borlänge på torsdag.
  • Vänta på det slutgiltiga mailet från everysport som offentligör min typ "anställning" hos dom!

Det e typ så slutet av min vecka ser ut..Ja åså fixa bilderna till superstars.nu och Eliteprospects såklart.

*-*-*-*-*-*-*-*-

Skön grej från hockeyn idag föresten. Efter match kliver jag som vanligt ut på isen för att få lite bilder. När jag e påväg å gå av isen hör jag några från klacken ("tror" jag bl.a hörde Fias röst haha) ropa mitt namn å klappa. Det slutar iaf med att klacken börjar skrika "Vi vill se muppen dansa!!"..så jag ger dom väl ett litet löjligt "dansnummer" (får bättra på det till kvalet sen eller nått;)..) När jag sedan kliver in båset igen hör jag hur typ materialara och annat folk(antar att det va materialrn iaf) från mariestads bås står å snackar. Det lilla jag hör e i stil med:

- Vad ropade dom för nått?
- Typ Muppen tror jag..hon kallas väl så eller nått

Humor;)

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida