tisdag, november 21, 2006

Jobb!!!:D

Jippi!! Fick mig ett "jobb" idag!!:D


Satt på lektion..hade genomgång om nån funktion i Rhino när mobilen ringer. Av vana kollar jag vem de är.


När jag såg att de va Daniel Eriksson som ringde blev jag nyfiken å smet ut ur klassrummet för att svara.

Han skulle tydligen ha tagit de med mig igår under hockeyn men glömt de...men de han ville va iaf att han berätta att han skulle vara ansvarig för..ah de va nånting med spelare å press etc som jag förstod de.under JVM... å några som skulle jobba med han hade hoppat av, så nu ringde han å undra om jag kunde ställa upp, så fick jag ju se alla matcher gratis...


Haha de va då INGET svårt beslut å ta..

"JA ABSOLUT!!" blev svaret:D


Ska typ sitta å ta emot Journalister å lagen å så..ja de va nått sånt iaf..ska få mer info om de senare. SKOJ !!
//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

grattis gumman ;) jobbet kommer att gå galant!; ) ses på lördag! pusspuss

8:29 em  
Anonymous Anonym sa...

Grattis, fan va skoj! =)Ses på lördagen, så jävlar *rajraj*

11:04 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida