lördag, november 18, 2006

börja med stress

Jao..fredagen började ju inge vidare...höll på att försova mig så jag fick stressa som en tok till bussen för att hinna i tid. Hann precis i tid.
Sen när man kommer till skolan får man veta att vi ska ha kroki. De kan vara roligt ibland..men..INTE idag. De höll vi alla med om, vi hade nämligen en ny modell för dagen.
Totalt värdelös va hon. Hon kunde inte sitta helt still, utan rörde sig hela tin på ett eller annat vis, + att hon hade ju knappast nån fantasi gällandes ställningar. Hon kröp ihop mest till en boll, sen underlättade det inte direkt för oss att hon dessutom såg ut som en boll!
¨
Okey, nu e väl kanske inte jag den slankaste människan i denna värld, känner att jag slarvat allt för mkt på senaste med träningen så jag lär sätta igång nu igen asså. Ner minst 5 kilo är mitt mål, sen bygga upp med muskler:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Premiären här med avklarad!!
Gjorde två misstag med ljuset, som jag va HEEELT säker på att folk uppmärksammade..men..när jag gick å tjuvlyssna efter föresställningen vad som sas så verkar de inte ha märkt av nått. Pratade med lite folk om de å och dom verkade helt oförstående..så de va ju tur de då.

I övrigt så gick premiären RIKTIGT bra så när som på ett missöde..tekniskt missöde..men de ordnade upp sig:)

Vi fick OVANLIGT Mycket beröm för årets revy faktist. ALLA säger att den här är LÄTT den bästa revyn hitills. DE e najs att höra. Många har sagt att de blir besvikna när revyn plötsligt tog slut! Det är sånt som man blir glad av att höra:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Vad man blir mindre glad av att höra är att Leksand bara spelade 2-2 mot Nybro igår...Dåligt! Jag såg inte matchen så jag har ingen aning om hur dom spela. Det ända jag vet är de jag fick via sms-rapport från Kolsva..att de blev 2-2 och att Vopat å Karlberg gjorde målen för oss.

Går fram te farsan efter revyns slut för att tala om resultatet...lite smått irriterat brister jag ut:

"Leksand förlorade med 2-2..mot NYBRO!!"

*

på måndag får jag ÄNTLIGEN kolla på hockey igen! fy fan va denna vecka kännts konstig..inte en enda hockeymatch på över en vecka..å där av heller inga hockeybilder att redigera...kännts helt fel! haha men de va som en klasskompis til lmig sa:
"Ja men du behövde nog ett litet brejk..för nu känner du VERKLIGEN hur mycket du älskar de du gör!"

De va så sant som de va sagt!:)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Snart e de revydags igen!! Eftermiddagens föreställning är fullsatt!! Omg!!...men sist jag hörde så finns de några biljetter kvar till kvällens föreställning...få se hur många de blir! men de ska bli skoj!

Lär dra å packa, blir att sova kvar hos Hasse i natt!!

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida