torsdag, november 09, 2006

When a man loves a woman

haha låten drogs precis igång på min mp3 spelare!
Kom då att tänka på en sak..att den bara MÅSTE jag börja sjunga eller nynna på om jag möter på Elof, eller om han står nära mig när jag står i båset å fotar..för att se hur han reagerar! haha

ÖJ! skulle vara liite sweet om Elof nån gång mot förmodan skulle göra nått bra på planen...Att klacken drog igång å börja sjunga den för han! haha
Skulle vara GRYMMT skoj å se hans reaktion! tror iof inte sååååååå många skulle förstår VARFÖR vi sjöng den i så fall..men jag e heeeelt säker på att Elof skulle förstå..sen e vi ju ett fåtal personer som å förstår de roliga i de hela!



haha men de e ju inte direkt nån vidare klacklåt om man säger så...;)

over and out!

//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag är lätt med på det!! Men först kan du ju nynna lite på den brevid båset ;)..... Wheeeen aaaa maaaaan loooves aaa womaaaaaaan.....*la la la la* ;)

12:13 fm  
Blogger David sa...

"sen e vi ju ett fåtal personer som å förstår de roliga i de hela!" haha kul att sälla sig till den skaran. även om det tog en minut innan jag kom på det, så kom jag på de. Vore onekligen förbannat kul å se reaktionen, även om man nog inte skulle göra vara där för att se den :P /David

4:22 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida