tisdag, november 14, 2006

WHY?!

kommer hem..går in på superstars hemsida..för att se detta:


"Bergenström is back! (då jubla jag)


Idag blev det klart att Jens Bergenström återvänder till Leksands IF efter en kort sejour i Finland. Samtidigt kommer Petter Ullman och Linus Persson att lånas ut till IFK Arboga."


VARFÖR gör dom såhär mot mig?! VARFÖR LINUS?!?!


Kommer inte kunna hämta mig från detta...


Surre.. "Shut the fuck OFF!" sa:

du borde slänga iväg ett sms till Linus och fråga om du kan få träffa honom en sväng för lite fotografering :P haha


Haha Surre din sötnos;)


//Fotomuppen!

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Visst är jag söt, men du är sötare min "gummiboll"...haha...
Grymt tråkigt att både Linus och Ullman blir utlånade, menmen.. De kommer nog tillbaka ska du se...
Jag tror säkerligen att Linus kommer komma tillbaka efter jul inskridandes på isen inför tomtedräkt och luva.. åka fram till dig och säga "hello my sexy baby".. och så en blink på det..eller kanske en puss på kinden! Och för guds skull glöm inte att ta kort samtidigt då! haha...
Kramen

12:26 fm  
Anonymous Anonym sa...

lite stavfel här och där.. haha men du fattar nog.. =)

12:27 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida