torsdag, november 16, 2006

de va ju inte meningen..

ledig idag.f.rån allt..både skola å revy..

Fick en impuls att åka till borlänge å kolla efter ett par snygga stövlar...efter 5 min på kupolen hade jag hittat två par å hade ingen aning om hur jag skulle göa. Köpa båda? köpa ett par? vilket par i så fall??.de va så olika varandra...

Ringde min kära mor för stöd...hon säger att hon bjuder på ett par för de va inte så dyra!

Måste säga att jag älskar min mamma..inte bara för de här såklart! utan för att hon ställer upp..å stå rut med mig trots mitt hetsiga å arga humör jag kan få här hemma.
Älskar pappa oxå såklart..en otroligt snäll, rolig, underbar och omtänksam människa!

nej usch så sentimentalt de blev nu då!

Aja..Två par stövlar blev de iaf..riiiiktigt nöjd! ett par converseliknande "stövlar..å ett par svarta "fest" stövlar.

va tycks??

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Jahapp..då fick man veta..min släkt sitter å disskuterar mig!
Haha fick veta av morsan att dom tycker jag skulle passa som handen i handsken som..hör å häpna...Polis!
Har INGEN som hellst aning om varför..men...aja..vore rätt grymmt å vara de iof..men..a..jag ska bli fotograf that's it!
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Premiär i mörå! Premiärnerverna börjar komma!
Fick riktigt bra kretik av FaluKurirens skribent Göran Danielsson. Han tyckte den va så bra att han t.o.m beställt biljetter för att se den som privatperson oxå..å inte bra i jobbsammanhang! STORT!
Så..ni som inte beställt biljetter...GÖR DE!! ;)
//Fotomuppen




1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nej jag vet, fan va dåligt av dem. Men ändå så såg man att de ger allt.. Leksand har ju sån jävla otur vid vissa situationer..grr... När ska det vända - så att Leksand kan få tur också...

Japp det gick bra att ta kort, jag satte mig på en stol där en sväng och knäppte lite.. En sak jag undrar över är hur jag lyckas få med Morten Green på nästan varje kort.. tror fasiken mitt inre är kär i honom.. haha... Hoppas det gick bra på föreställningen ikväll! Kramar

3:36 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida