söndag, november 19, 2006

Oh boy!- och pistagenötter

"All of my love - all of my kissin’
you don’t know what you’ve been a-missin’
oh boy - when you’re with me - oh boy
the world can see that you were meant for me

All of my life I’ve been a-waitin’
tonight there’ll be no hesitatin’
oh boy - when you’re with me - oh boy
the world can see that you were meant for me

Stars appear and shadows fall
and you can hear my heart call
and a little bit of lovin’ makes everything right
I’m gonna see my baby tonight"


Låten har ETSAT sig fast i min hjärna!! den släpper INTE!!
Men hä e ju en bra låt..så int gör hä nönting! ;)*ler*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Första halvan av revyandet är nu "över".

Har gått över förväntan måste jag säga! fått, som jag sagt tidigare, väldigt mycket bra kretik..och väldigt mycket beröm från alla håll och kanter. Inte minst från aktörerna själva, de tycks VÄLDIGt nöjda med mitt arbete. Lisela kom senast igår efter gårdagens första av två föreställningar och sa de att:


"Ja, jag måste säga att du är riktigt bra vid ljuset. Du verkligen tajmar allt precis rätt! både med ljusändringar och rök. Så har de ALDRIG varit tidigare"


De gjorde mig mkt glad att höra..å idag kom Rosita å sa samma sak:)


å nytt smeknamn (åter igen) har jag..eller..nytt å nytt..de har iof Kenneth kallat mig ända sen Elvisshowen på Järnamål vi hade sommaren 2005.."ljusets drottning"..haha flashit eller vad??*ler*


liten notis: Kenneth är ingen mindre än herr Kenneth Windal som spelade med i Slamcreapers tillsammans med Björn Skifs innan han gav sig ut på en solokarriär! DE ni!!;)


å en annan "kändis" vi har i revyorkestern är Bertil Ferneborg..föredetta basist i Svenne Rubins..där hans artistnamn var "Willy turbo"....så nu vet ni;)


Och nu när vi ändå är inne å talar om Svenne Rubins så kan jag ju passa på att lägga in att de e tack vare pappa att Svenne Rubins finns över huvu taget..


Sådär ja..nu va avdelningen "onödigt vetande" avklarat;)*ler*


Åter till Revyn föresten!..vi hade ju för fan en Leksandslegend i publiken i lördags!



Känner ni igen han??



Ingen mindre än Göran Högosta!!;)


-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

I morrn är de skola igen,...och..HOCKEY igen!! fy fan va jag saknat arenan..hockeyn..FOLKET!! ska bli såå underbart att komma tillbaka dit igen! haha låter som om de va flera år sen jag va där trots att de "bara" va lite mer än en vecka sen..men de känns som en evighet!

Sitter och laddar upp för hockeyn, och ner efter helgen med lite pistagenötter..fy fan va gött de ä har jag nyligen kommit fram till!:D


nu blir de ladda mp3n med lite nya färska låtar å sen ut å springa en vända..för som sagt..slarvat aldeles för mycket mä träningen på senaste!
//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

som jag sa på msn, skicka ett sms till mej 0704454446 om du har en biljett över tills imorn. förresten stavas det faktiskt kritik :P

9:56 em  
Anonymous Anonym sa...

Kom på! kom på!! de e ju för fan Arboga vi möter i morrn!!......JAG FÅR SE LINUS SPELA!!! ..;) hehe*ler*

10:58 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida