söndag, november 05, 2006

Valium efterfrågades

Haha ja.. va på min första järna-revyträning för året. Iår e de JAG som är ljuset i showen.

ja asså..jag e ljustekniker..hehe. Så idag va min första träning. Satt å kolla in sketcherna å började fundera å planera hur jag ska ljussätta hela spektaklet:)

Men utav de jag fick se så ser de ut å bli en riktigt lyckat revy iår också. Haha under ett nummer satt jag å skratta så jag grät. Så efter de uppträdandet kollade Holmberg (som va med i just den sketchen) på mig, flinade å utbrast: "ja de verkar som om NÅN här i detta sällskap skulle behöva några doser Valium iaf"
Haha stämde nog riktigt bra! men fy FAN va skoj de va. Tårarna sprutade i flera minuter efteråt för jag skratta så mycket.

De börjar bli dags att beställa biljetter!!! Premiären är den 17e november!!

JÄRNAREVYN
2006
KASTA LOSS
JUF-Lokalen DALA-JÄRNA

PREMIÄR: 17 Nov kl 19:00
18 Nov kl 15:00 + 19:00
19 Nov kl 15:00
23 Nov kl 19:00
24 Nov kl 19:00
25 Nov kl 15:00 + 19:00
26 Nov kl 15:00
Biljettbokning: 0281-20888 el 0281-10668
Ända nackdelen med att jag e med å jobbar med revyn..är att jag kommer missa nån hemmamatch med Leksand, men jag får helt enkelt försöka överleva ändå...fast de blir svårt!
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Seger mot Nybro.. 5-2 :D känns som om de skulle blivit mer med tanke på laget vi mötte, men..en seger e alltid en seger. Å eftersom jag va fast i Dala-Järna så har jag ingen aning om hur varken Leksand eller Nybro spela. Men jag e lycklig över att vi fick med oss 3 pinnar.
-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-
Fan jag lär jobba över i skolan både i morrn å på tisdag...MÅSTE bli klar med projektet..som jag inte hunnit jobba nått alls med...aja får se vart jag tar vägen...
övrigt i veckan: Skola+ HALKBANA!!!
Å mina tröjor borde ju vara färdigtryckta snart tycker jag!! :D
//Fotomuppen

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nu får du plocka fram någon söt kompis som vill kela med mej, för nu är det vinter och då ska man kela... ;)

2:13 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida