onsdag, januari 10, 2007

Oh Caaanaadaa!!



FY faaaaaaaaan vilka två veckor de vart under JVM!

Två veckor att minnas...veckor som..ja..kommer betyda så oerhört mycket! Ut å festat med ett gäng Kanadensare! fy satan vilket underbart folk de e...saknar dom som FAN! Framförallt Luke, Jessie, Jim och Brent.

Jag, Luke, Jim å Helen...vilket team:)

å HUR söta e inte dom då?? hahaha
Dessa två vekor va ett riiiiktigt lyft för superstars bl.a, men inte minnst för Flamman, han e typ känndis i Kanada nu. Trummat i Kanadensisk radio, vart mä i Kanadensisk TV OCH interljuvad av Kanadensisk tidning. cooolt som fan!

folk trodde jag va från Kanada under finalen..haha va skoj de va när dom kom fram å snacka Engelska med mig..så plötsligt kläcker dom ur sig nått på svengelska å jag svarar på svenska:
-Jaha är du å svensk?
haha va chockade folk såg ut!



Skapigt bra byte!:) jag äääääälskar min Canadatröja..å Jim va skapligt stolt över sin nyinskaffade Leksandströja å vill jag lova:)


SKAPLIG line..eller va säger ni??

Paaarty som sagt;)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Annars så har denna dag vart en riktig skitdag..ingen spec anledning egentligen..bara de att ingenting gått som jag velat å jag har vart på asdåligt humör. Höll påatt slå sönder hela mitt rum, dängde knytnäven i garderobsdörren så den svullna upp ganska direkt..meeen men..de tål man hård som man e. Sen höll jag även på att drämma samma knytnäve in i glaset på dörren in till vårat vardagsrum.
å när man e på dåligt humör å sammtidigt ska försöka få ihop en hylla, ett datorbord och en kontorsstol( åsånt brukar jag vara bra på..bukar inte ens följa beskrivningar..lyckas tom när jag e full å e på efterfest...) så blir man inte på bättre humör när man försöer följa en jävla beskrivning..men..ihop e dom å en snus åkte in så humöret börjar klättra igen. Resultatet ses här nedanför iaf:)



-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Jobbar med att få ihop ett lag till innebandyn..vart strul ett tag..bruta kontrakt mm, mm. Men vi har fått en förstärkning och arbetar just nu för fullt med att diskutera med två agenter(spelarna e just nu hemliga), å hoppas på de bästa!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


Nej nu blir de sova å i morrn MATCH! fy faan va jag saknat sargen asså!

haha på tal om match föresten..resan till Nyköping i lördags höll ju på att spåra ut innan vi ens lämnat Djurås..haha shit va skoj vi hade..dit iaf...



//Fotomuppen

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

haha, jag vill se korten från nyköping! De lär ju vara rätt roliga med tanka på hur du flängde i bussen och tog kort hur som helst, haha.. eller ja, de flesta tog nog kort med din kamera på den resan.. haha...
Pussis!

1:23 fm  
Anonymous Anonym sa...

Du måste ju bara inse en sak att din räddning av kameralinsen var en av de snyggaste jag sett på länge! :) *hehe* du e bäst!

**PUSSS**

10:28 fm  
Anonymous Anonym sa...

vi är på mtv just nu

gösta är vår

håret ska in i ribbstolen

kjolar upp - AXEL!!!

10:38 fm  
Anonymous Anonym sa...

haha shit, mysigt i ditt rum jue O: när skaffade du egen dator? hahahaha *dum*

ha det bra :) / Emz

11:08 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida