lördag, december 16, 2006

ingen överskrift,,,

Gårdagens match var grymt kännslofylld..dels tifot till ungat 13 åriga Oliver som gick bort i en villabrand i förra veckan. De va sjukt fint..tårarna höll sig inte borta..ovanligt för min del..men de va sjukt kännslosamt.

Matchen...kan jag inte säga så mycket om..eftersom jag som vanligt..fotar för fullt så jag har inte så mkt koll på vad som händer på rinken..
Prova fota själv så förstår ni vad jag menar...

Sen va jag chaufför åt farsan..han va på julfest på jobbet..höll på typ å somna vid ratten nä rjag åkte till blng..men de gick bra iaf..kall luft och musik på hög volym va botemedlet..eller ja..hindret för att inte somna..

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Lördag:

Skulle hämta Helen vid Orsanbaden vid 11.30 för att först åka til Ludvika å fixa tyg, å sen vidare till Avesta för att måla lite två.pinnare..men väl i orsanbaden fick jag höra att gänget va WAY to bakis fö ratt orka måla flaggor..så vi blev först att hänga i orsanbaden..sen i arenan, sen Bosporen..sen på Emils parkering..sen i bilen till Avesta..å nu hemma hos Lego:)

Sricker öl å Fernet..å lite Whiskey--gött som fan.
En viss lång sak har somnat..jag har somnat men vaknat upp igen..å Helen e å kvar här med mig..resterande i gänget drog på krogen..vi orkade inte..för jag å Helen ska fortsätta mysa i soffan som redan vi värmt upp;)...hehe*ängel*

Aja..najs dag blev de iaf..i morrn blir de hemkomst..sen Leksand...sen Falun..fota..sen leksand å filmkväll:)..om man orkar upp..men jag ska absolut göra mitt bästa:D..ska nog lyckas med uppdraget:D

Bilder fån gårdagens Tifo kommer upp inom kort btw..

//Fotomuppen

(fick höra i morrn att jag va lik Susanna Kallur.å de va inte första gången..coolt..)

3 kommentarer:

Blogger :-: Kid :-: sa...

Fick du höra det imorrn? :S

8:19 em  
Anonymous Anonym sa...

du kan du Jessica :) inte många som får höra saker innan det är nästa dag.. haha ;)

3:37 em  
Anonymous Anonym sa...

Jag tycker att du är rätt lik Jenny Kallur

5:38 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida