fredag, december 15, 2006

BRA dag!!

Shit vilken dag! Igår baren med Helen,Flamman å Emil...

idag..blng med Helen..julshoppadetvå riiiktigt fina klappar vil jag lova;)..uppskattade blev dom..haha förhoppningsvis lär ni få se dom inom kort!

Sen blev de Tifo-arbete i arenan. Jag,Helen, Emil å så experthjälp från Anton!:)
Bästa tifo-arbetet hitills..lungt å skönt, inget stressande..ingen arg å irriterad kapten klänning...men ändå fick vi allt gjort + lite till!

Jag la av en Gösta kommentar i hallen.(men man har ju blivit Gösta #2 så;))
Jag å Helen sitter å snackar på norra stå:
Jag: "Ja få se, vart e vi?..jo.vi e ju här!"
Sug på den;)

Dagens skönaste på stan:
Jag: "Oj!" (bara skoj för oss som va med dik..dvs Jag å Helen*ler*)

*

Efter Tifot blev de film å pizza hos Emil..BRA film! sett den förut..kan se den måånga ggr igen!
Sen blev de hemfrd..å VILKEN hemfärd..ska börja berätta nått för Helen,men avbryter mig sj väldigt fort pga ett stjärnfall.påbrjar sedan meningen igen..men avslutar den ännu en gång av samma anledning.
Så utbrister helen plöstligt:
"ÖJ shit kolla där..fan va snyggt..men FAN de e ju NORRSKEN!"

Jag kunde knappt koncentrera mig på vägen..bara kolla upp..så blev de flera stjärnfall. När jag svängt av riksen mot Gagnef så stannar vi bilen,jag slår på varningsblinkersen vi sätter oss på huven å kollar å njuter.
När vi väl kommit hem står vi å njuter ännu mer..KAN inte ta oss att gå in.
Nu i slutändan har vi sett 6 stjärnfall å ett ögonfallade..ja nästan tårgripande vackert norrsken! Så tydligt..så vackert..så underbart!

De betyder nått! Norrsken=SKEN på Norra i morrn!
Stjärfall=tur/lycka= VINST!

Fy satan vilken bra dag de här blev..å med de här underbara avslutet! En dag att minnas.

//Fotomuppen

(kanske va FÅGELSÅNG som rammlat ner..vem vet;)*ler*)...thihi

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Absolut inte Fågelsång som ramlat ner, jag sitter och tittar på honom just nu på nasas tv :) haha.. Men jag kan nog tänka mig att han släppt sig eller nått, så det har kommit kemikalier ner till oss här.. haha :)

1:23 fm  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas det var var fågelsången som ramlade in i atmosfären!!! BRINN JÄVLA FÅGELFITTA BRINN!!! VEM FAN BRYR SIG OM HONOM?

Stjärnfall = Stars(IF?) faller = Förlust(?)

5:32 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida