måndag, december 18, 2006

mkt som händer.

Blev hårt på Förfesten i fredags..;)..Chaufför som man va..:)

Inte många lugna stunder just nu vill jag lova, men de e skönt på ett sätt. Fick de rätt lungt å skönt igår iaf.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Gårdagen började med hemfärd från Avesta, men en förfryst gaspedal som fastna nedtryckt flera gånger. Men iväg kom vi. Käka på Lappens. Släppte av Surre å Helen i Blng. Jag å Flamman drog först hem till mig, skulel lägga över bilderna på dator så jag hade plats för att fota Emils träning. Så läste vi även igenom lördagens bloginläg jag tydligen hade skrivit...ja..man fick sig nått skratt..hehe dagblind verkar jag va å..eller nått.


Sen bar de iväg till Leksand å 14b. Flamman beslutade sig för att hänga på till Falun, bra val om jag får säga de själv:)

Rolig träning..Emil blev plågad..alltid lika skoj*ler*










Efter träning bar de av till 14b i Leksand igen. Jag, Emil å Flamman såg sporten å Parlamentet. Sen brumma Flamman hem i sin igenfrostade bil. Emil hoppa i duschen å jag drog te Hemköp å köpte glass å snus:)
Väl tillbaka i 14b igen blev de filmkväll. High Fidelity gick på 6an..mkt bra film. En trevlig å lugn å skön kväll måste jag säga. Välbehövlig å mysig.

Ska fortsätta å fota Copperheads btw..ska bli skoj i sommar när matcherna sätter igång:)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Idag blev ingen lugn å avslappnande dag inte vill jag lova. Rhino-lektion i skolan. Efter skolan blev de till Optikern för att köpa nya linser eftersom jag lyckades tappa ena linsen i natt. Sen va de hem å fixa några bilder till Olsson, några till Elisabet å så superstars.nu. Så va e även några julklappar som behövdes fixas till..mm.mm stressigt som få.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Men Julgranen e inne å påklädd iaf!:D Å morsan kom upp med glögg å pepparkakor! Mkt omtyckt!


Syns inte..men de e faktiskt blå-vita kulor i granen;)


//Fotomuppen

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Borlänge förkortas Blge eller Blg vill jag påstå.

/Anonym skitskalle

3:57 em  
Blogger Fotomuppen sa...

blng är å ett altenativ som brukar användas..
i detta fall e de sådant att mina fingrar inte vill samspela med mitt tangentbord..å de händer rätt ofta..men så kan de va...

10:32 em  
Anonymous Anonym sa...

Jessika får väl förkorta hur hon vill?!!
Blng, Blng, Blng, Blng, Blng, Blng....

5:29 fm  
Anonymous Anonym sa...

haha och nu såg jag att jag stavade jessica med K... haha...

5:30 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida