onsdag, januari 03, 2007

Sverige-Tjeckien JVM-kvartsfinal


Sverige mötte Tjeckien i kvartsfinalen i Ejendals idag..å vilken match de blev..men de va inte själva matchen som va dagens stora grej..Fast Sverige vann med 5-1.
Den Stora grejen va ..ja de va väl igentligen två..en liten stor grej å en STOOR stor grej.
Tar den lilla stora grejen först...räcker med en bild..

Detta skedde i direktsändning!!:D thihi.. "HELA SVERIGE SKA FÅ SE TREVLIGA LTC!!"

SEN efter match..hände detta!


NEJ! ni har inte fått fel på synen...det ÄR faktis Flamman, Emil å Mark (och jag då men jag syns inte..står bakom kameran..som vanligt*ler*) inne i de svenska JVM-landslagets omklädningsrum å firar segern med laget!
VILKEN grej..jag trivdes vill jag lova!:D haha
Detta komemr jag leva på länge...skulle inteva helt fel å besöka de omklädningsrummet när Leksand är där heller..fira uppgången med laget kanske?? haha..in my dreams:P

nu blir de natt natt..om jag kan somna! pigg som fan än!

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida