torsdag, september 13, 2007

Han hänger med åtminstone ett år till!:D

Bilden på Herman har egentligen absolut ingenting med detta inlägg å göra..men jag kännde bara för att a en bild..å Herman tycker jag om..för han är Dala-Järna pôjk å har en pappa som dansar fruktansvärt dålig bugg (jag har prövat en sväng om så jag vet)..ja ja nu va d eutrett iaf haha

*-*-*-*-*-*-*-*-

Börje klarade besiktningen! Så han blir med i åtminstone ett år till:) men de va lite gränsfall med rost under honom..så..blir nog att skaffa ny bil till nästa år om jag har råd..få se vad min käre Morbror kan hitta på annars.
Så än hänger Börje med i svängarna!

å de va inte stötdämparna som behövdes smörjar..de va nå annat som jag inte kommer ihåg va de heter som gått sönder..ska som sgt va höra med min morbror om han kan hjälpa mig..får fjäska lite först bara;)

*-*-*-*-*-*-*-*-

I morrn blir de upp tidigt..ska till Arenan..jag å Emil har lite saker vi måste fixa.

SNART E DET MÅNDAG!!!!:D

//Fotomuppen

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida