torsdag, november 29, 2007

Helg i Ludviiiika


Oj oj oj, hade ju tänkt uppdatera senast i måndags, men har man hunnit med det? neeeej! ja ja..
Helgen var mycket lyckad. Hockey och seger i lördags. Blev en MYCKET trevlig "After Ice" i Sportbaren. Lite men BRA folk..haha Olsson allstså..billder kommer komma upp på superstars..men dom ocensurerade bilderna komme rupp på min bilddagbok inom kort;)
Blev en sen resa till Ludvika natten till lördagen, jag käkade pencelin så jag va chaufför hela helgen.
Lördagen började med lite fix å inhandling på stan i Ludvika, och lilla fröken Helen fick inte handla på systemet denna helg heller;)
Blev en mycket trevlig fest med folk jag träffat tidigare men det var mest nya ansikten som dök upp hemma hos Helen. Och NEJ Myhr, jag tog inte vägen förbi Sala på ditvägen och jag vände inte vid någon "grusplan" den här gången.
Blev utgång på Gran (Källarbaren) och jag som chaufför tjänade in en hel del slantar på detta. Räddade tydligen kvällen för några personer å.
Ska jag sammanfatta kvällen så sammanfattar jag nog den såhär:
Härligt folk, usch för brynäsare, upp och nervänd rattmuff (left/right), vindrutetorkare som lossna, Bra tajming, fastna i vimlet....och LETS GO BOJKEN!! haha
va en hyffsad sammanfattning!
*-*-*-*-*-*-*-*-
Efter MYCKET slit och VÄLDIT sena nätter är nu äntligen hockeyhelgens alla bilder upplagda. La upp de sista (innebanybilderna) på superstars.nu aldeles nyss. Nu har man bara Björklövenbilderna kvar att göra, hoppas jag hinner med dom innan Fredag, för då lär det bli en hel drös med nya kort.

Känns som om jag börjar komma ifatt i alla fall, tack vare sen kvällar. Igår kom jag nog inte i säng förrens runt tre halv fyra på natten för att jag skulle hinna få upp Boforsbilderna..men men allt slit ger en belöning..å den belöningen är folkets reaktioner över bilderna. Hade det inte varit för alla underbara Leksingar där ute som verkligen komemr fram till mig och berömmer mig för mina bilder..så skulle jag nog inte orka med att fortsätta på samma vis som jag gör nu.
Sen DP slutade som redaktör har jag fått tagit åt mig att lägga upp bilderna på sidan också, och det tar tid, men inte minst kraft.
Men Muppen är seg och det kommer fortsätta komma upp bilder på superstars.nu med mitt namn skrivet på..de kan jag lova! Så länge folk vill se dom så kommer jag fortsätta!
*-*-*-*-*-*-*-*-
Seger mo Rögle idag! bra skit!! Elin skötte DDs liverapportering och gjorde det VÄLDIGT bra..men en sak kan jag klaga på..och de va att de va aldeles för lite Linus Persson från rapporteringen;) haha*ler*
Men jag fick höra via sms sen att han såg bra ut på isen:)
*-*-*-*-*-*-*-*-
I morrn blir det en Helen och jessica kväll! Det var länge sen..ser fram emot de. På dagen blir det dock baka lite med dagbaren och till Leksand en sväng för lite tifo-fix och tvåpinns fotografering.
På fredag e det match igen! På lördag blir det Julmarknad! Myyys! längtar!
//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

bilden äger och det har pratas mycket om bilden.. *ler* Den har gjort succé. Jag kommer nog inte till dalarna förrän vid jul. Jag hoppas verkligen vi ses snart..
puss å kram från Susanne

10:44 fm  
Anonymous Anonym sa...

Haha riktigt rolig helg!

Och att jag inte hörde eller såg er skrika " lets go bojken" är helt sjukt. Måste varit allt för upptagen i mannen mittimot mig..
Ojojoj..

Puss på dig babe!

10:01 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida