söndag, november 11, 2007

Lovade en tårtbild

Som sagts, gjorde min sista praktikdag som sportfotograf på den underbara tidningen Dala-Demokratens sportredaktion. Som tack ör att dom gett mig erfarenheter och kunskaper under dessa underbara fyra veckor, så då tyckte jag att jag kunde bjuda dom på mina bakkunskaper.
Mårthen va den första som högg in och va lika snabb att skotta i första biten i munnen, för att sedan utbrista "mmmmm va GOD den va!". När vi har smaskat lite till kläcker plötsligt samme Mårthen ut:

-Jaha, de här känns ju passade. Här sitter man å smaskar i sig tårta samtidigt som man sitter å skriver om Gunde Swan. Han lär väl aldrig ha ätit en bit tårta i hela sitt liv!..men gott är de"



*-*-*-*-*-*-*-*-
Sitter just nu i Djurås på Klippan och gör förnärvarande inte mycket. Har hunnit med att söka ett jobb idag iaf, så det känns väl som en godkännd dag. Just nu sitter jag mest å funderar på närma ska ta klivet utanför huset å in i Börje.
Vill till Leksand!! ÄÄÄÄNTLIGEN match igen! ska bli gött..måste bara hitta på min assnygga(?) hjälm å..vette faskien vart morsan har gömt den.
Ska ta med mig pengar å betala för våran matchdress till Innebandyn idag å! haha vi kommer va så jävla läckra så folk kommer springa efter oss;)
//Fotomuppen

4 kommentarer:

Blogger E L I N E sa...

Vilken fin tårta du har bakat :)

7:12 em  
Blogger Fotomuppen sa...

Eline:
Tack tack!:D Väldigt go va den å faktiskt!:)

11:27 fm  
Blogger Gidlund sa...

N�r ska jag f� min t�rta d�?;)

2:19 fm  
Blogger Fotomuppen sa...

Gidlund:

Den kommer nån gång när du minnst anar de;D

8:38 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida