torsdag, november 30, 2006

gjort nått åt de

Först å främst vill jag skänka alla mina vänner en STOOOR kram å hjärtligt tack för allt stöd jag fått av er efter mitt förra bllog inlägg..har verkligen blivit rörd. Älskar er otroligt mycket å e såå fruktansvärt glad att jag har er. Ni vet vilka ni är..ingen nämnd ingen glömd. Ni är Guld Värda!

Jag har faktist gjort nånting av hur jag mådde för nån dag sen. Vi hade bild med Dag i nsdags..å vi skulel måla akryl hela dagen..men jag hade glömt mina färger hemma. SÅ jag tog bilen hem å hämta färgerna..så roffade jag även åt mig mitt favoritkort på morfar som jag har upphängt på dörren. Så väl i skolan så målade jag av de. Asså.ni förstår inte hur skönt de känndes. JObbar fortfarande med bilden, de blir väl knappask kanonlikt..men de finns vissa likheter iaf. Men bara de att få måla av sig, använda färger, och bara...måla..använda sina kännslor till nått positivt.
Ni som inte prövat att måla ut era kännslor..GÖR de! de e en UNDERBAR kännsla..Medans jag målade va jag helt lomoken ånedstämd..men på ett skönt sätt.
Den tavlan har jag en kännsla av kommer betyda en hel del för mig..just för kännslora den har framgivit.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Jag måste..faktis..Tacka sååå hjärtligt..till en FBKare faktist..Fredrik från farsans jobb..skit-trevlig(ja faktist..han e trevlig trots att han inte vet vilket lag man ska heja på). Han va här å fixade min dator..så nu har jag trådlöst nätverk i mitt Rum!!:D haha sitter å kollar på Nalle Phu just nu..haha hur najs e inte dä??;)

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

I morrn e de hockey igen! Fy fan va skönt å kunna gå på matcherna igen!

BAJS!! Jag ska på förfesten den 15e...men de verkar som om jag inte får dricka då=/ å jag som inte festat å druckigt på ASlänge...bara för att farsan ska få dricka..de har julfest på jobbet samma dag..å hur ska man kunna säga nej te skjutsning åt han när han har hämtat mig så många ggr??..hmmm..jobbigt..få se om jag lyckas få han på andra banor..typ att han frågar brorsan eller så..

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

i morrn blir de å måla igen..ska göra klart min målning då...tips om ni vill måla..lå på Tom Waits i högtalarna..de e kanske ingen musik man bara sätter sig rakt upp å ner å lysnar på..men ska man rita eller så..e de HUUUUUR bra som hellst!!

//Fotomuppen

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

lart mycket

6:51 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida