måndag, januari 22, 2007

Änglar visst finns dom:)

Å här är dom!!

Mina små (eller ja..om man nu kan kalla de två för små..haha) Änglar. Som jag nämde i förra inlägget så gick Börje lite sönder i Lördags och har därav varit strandsatt i leksand. Idag hjälpte Flamman och Emil mig att få hem han till Gagnef. Flamman körde, jag satt bredvid å visavägen till min morbror(som ska laga honom) och Emil körde paketbil efter så de kunde ta sig hem till Leksand sen igen.

När Börje väl står tryggt hemma hos min morbror åker vi hem till mig å käkar lite mat som min underbara mor kokat ihop. Sen blev de ett parti BUZZ innan grabbarna for iväg till Leksand igen!

Åååter igen! TACK! vilka underbara människor jag har runt omkring mig! hur skulle jag klara mig utan er?Ni betyder,troligen mer än va ni tror!

//Fotomuppen


1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

SKÖNT att det löste sig. Nu kanske du har en bil till helgen... vi får hålla tummarna.


och DU jessica betyder mer än vad du nog tror...ville bara säga det:)

pusspuss

1:57 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida