söndag, december 10, 2006

Gösta #2-och 2 nya två-pinnare

Varit en minnst sagt rolig helg.
Men vi börjar från början.

Fredag:
Var de dags att jobba i arenan mellan 23-04. Va trött redan på efteriddagen så man kunde ju bara fundera på hur jag skulle vara när de va dags å börja jobba. Men de gick rätt bra faktist. Innan jag brumma iväg med Börje mot Leksand, hävde jag i mig litervis med kaffe kännde s de som..en stor kanna blev de iaf.
Men de va hyffsat skoj arbete. Jobbade bl.a med Stoltz,Luvan och Stapelton. Man fick sig några goa skratt under natten:)
Klämmde ett å samma finger typ 4-5 ggr under kvällen..man kunde ju inte fördela så alla fingrar fick ta stryk..utan en ensam stackarre fick ta allt;)

sista timmen va man heelt slut, jobbade utan blodsocker i kroppen i princip, men vi hörde ryktas om att de fanns smörgåsar nånstans i arenan..så vi rymmde iväg runt 20 i 4 och satte oss å käka smörgås sista tiden..de hade vi förtjänat!
Sen kom man hem helt slut, runt 04.25. Gick man å la sig, för på lördag skulle de bli avresa mot Avesta!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Va helt slut när väckarklockan ringde på lördag morgon. Blåslagen och träningsvärk, men de va bara å bita ihop..Avesta nästa!

Fått en jättefin vägbeskrivning av Lego hurjag ska köra för att ta mig dit..om man säger såhär..de va inte min dag den dan. Körde vilse TVÅ ggr i Avesta..de kallar mig här med för Gösta #2.
Körde väl runt på samma ställle 3 ggr, snurra i cenrum..å senare igår upptäckte jag att jag hade ju vart asnära flera gånger men vänt om aldeles innan..haha.

Lego fick komma å hämta upp mig vid MIO. Men som sagt, de va verkligen inte min dag. haha..Kom ena blonda kommentaren efter den andra..mm mm-..fråga Lego..stackarrn som fick lov att stå ut med mig hela helgen. haha.

Vi började måla på "DO NOT ARREST THIS MAN"


Fotomuppen på "fel" sida av kameran;)

Vi jobbade några timmar. När vi kommit så långt(se bilden ovan) så ansåg vi att de va dags å avsluta för dagen å gå ut å ta ett par öl. Drog väl ut strax efter 12. tog två öl, sen drog vi hem igen..Fixa efterfest(utan att ha festat innan..de e lite stabilt).. De blev jag,Lego och Dide(som jobbade som värd på krogen den kvällen).. Vi bestämmde oss för att tömma Legos barskåp, å fira FÅGELSÅNG för att han kom upp i rymden äntligen. Fast alla vi tre satt å höll tummarna för att han inte skulle komma upp.hade vart med komiskt om han inte kommit iväg den här gången heller.

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Söndagen vaknade man rätt sen. Då hade Myhr hunnit ankomma till lägenheten å. Så så fort alla vaknat drog vi ner å målade klart "DO NOT...". Sen blev de käk å efter de satte vi igång med nästa Flagga. Blev riktit bra:) Mina två första två-pinnare *stolt* å fler kommer de bli..va skiitskoj!

Första flaggan klar


Andra Flaggan:)

Sen blev de hemfärd för min å Diddes del, Jag dumpde av honom i Hedemora. Men de va tur att han åkte mä..annars hade jag aldrig hittat ut från Avesta...haha hade säkert snurrat me Börje där än;) haha

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Idag e man blå av både färg och blåmärken, Ska till å designa fram ett två-pinns motiv på skoltid tänkte jag. Ska bara göra klart min mjölkförpackning först.

//Fotomuppen







0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida