fredag, mars 30, 2007

Ursäkta röran


Ja efter vissa påtryckningar får ja la be om ursäkt för min virrighet angående en viss bronsmatch från förra inlägget. Men jag tycker att folk borde lärt sig vid de här laget hur virrig jag faktist är..muppen lixom! haha men men.


Jag skyller på att Leksand inte spelat semi på ett tag så jag har glömt hur de e eller nått...

Aja..folk vet hur ja e..en riktigt virrig mupp med noll lokalsinne..that's me just live with it!

*-*-*-*-*-*-*-*-*-

Va å kolla ögat idag å. De hitta inge fel, men fick en salva iaf. De hade i nån gul färg i ögonen för att de skulel kunna se om de va nå skräp eller nån skada på ögat. Så när ja komemr ut i bilen ser ja att jag e aldeles gul runt ögonen, å får inte bort de. Å ja som skulel på systemet å köpa en jäger hos mormor. Måste varit en syn dä. En alkoliserad brud med leverproblem kommer in på systemet å köper en Jäger! Som tur va var de Thomas som satt i kassan.
Folk kolla lite mystiskt på oss när vi börja snacka om att jag skulle ta mig upp te Skellefteå å se matchen. konversationen lät ungefär såhär:

T: "Ska du till Skellefteå idag då?"
J: "haha jo de hinner ja säkert nu;)"
T: "haha jo men kanske"
J: "Jo men de e ju därför ja köper Jäger. Sveper den, sen kör Börje som en galning så hinner ja!"
T: "Ja precis..vadå? kl e runt halv tre..håller du runt 200km/h så;)"
J: "jaaa de blir inga problem!"

Folk såg ut att fundera skapligt mkt va vi va för idioter lixom haha.
När ja gick avslutade vi med:

T: "E de några som ska upp?
J: "Nej de tror ja inte"
T: "Nja tänkte om de va nån minibuss som..;)"
J: "Ja men visst..man har ju åkt neråt..så varför inte köra uppåt å när man ändå e igång?"

Thomas bara skaka på huvudet, så gick ja!

Skön dag idag i övrigt. Drygt att de aldrig kan passas tider på vårdcentralen dock. Den här gpngen behövde ja iaf inte sitta i över en timme över den tid jag hade fått..halvtimma den här gången. men men!

//Fotomuppen

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Hann du upp itid till matchen? ;)

10:05 em  
Blogger bgorn sa...

vet inte riktigt om den här kommentaren här med ditt inlägg eller din blogg överhuvudtaget att göra men...

vill bara tacka för alla fina och bra bilder som du har tagit under säsongen...

12:32 fm  
Blogger Fotomuppen sa...

bgorn:

Tack så hemsk mycket för kommentaren! sådana kommentarer blir man bara glad av att få. Jag e väldigt glad att du gillar mina bilder.

Att folk hör av sig och kommenterar de jag gör får mig sporrad att fortsätta.
Nästa år blir de nya tag!

tack!

10:54 fm  
Anonymous Anonym sa...

Soft bild gullet! vems kök kan det vara må jag undra *lol*

pissigt det där med ögat du... hoppas det blir bättre snart. å du! vi måste ju träffas snart :) va ju ett tag sedan nu..

Ha de bra :)

11:47 em  
Anonymous Anonym sa...

tack fotomuppen.nu har jag set dig i BH

9:55 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida