torsdag, mars 08, 2007

I morrn smäller de!


Sitter här som ett nerv-vrak. Har inte kunnat äta annat än en smörgås å druckigt kaffe på hela dagen. I morrn börjar kvalserien, och jag å ett gäng drar ner till Malmö tidigt i morrn för att se premiärmatchen borta mot just Malmö. Kommer bli najs som fan!
Planerna för helgen ser ut som följer:
Upp tidigt-minibuss till Malmö (vi drar till Malmö vi drar till Malmö!). Hockey när vi väl e framme, å på kvällen blir de utgång.
Lördag blir de upp tidigt å Åka en sväng till Tyskland. Sen bär de hemmot mot Leksand.
Söndag e de Hemmamatch igen!
Rapporter kommer komma efter helgens bravader!
-*-*-*-*-*-*-*-
Angående dagens bloggbild så..haha ja va ska man säga? Fotomuppen goes Paint!..jag har talang eller hur??;) haha eller inte.
Har en sån sjuk målarabstinens, så då tyckte Gidlund att jag skulle måla lite i Paint. så jag fråga lite snällt va jag ska måla, var på han svarar:

"Hmmm, rita hur det ser ut när malmö fått storstryk imorrn" Å de syns de väl att jag gjorde?? hehe
-*-*-*-*-*-*-*-*-
Efter många MÅNGA timmars kämpande, fick jag lägga sista handen på torsdagens Tifo igår vid midnatt. SÅÅ skönt..å de komemr bli så SJUUUKT bra! längtar som satan!
-*-*-*-*-*-*-*-*-
Nu blir de sovasov. Måste vara pigg å allert inför resan i morrn! Ska bli najs å sluta upp med sthlm-gänget i Malmö å rajraja på läktaren!
VIKTIG MATCH!
//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Nice bild! Hahaha, men har Linus slagit ner honom?..... 0-10 *hoppas,hoppas*

10:01 fm  
Anonymous Anonym sa...

haha snyggare paint bild får man leta efter ;) hel king 8)

1:36 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida