torsdag, april 19, 2007

Gösta har varit i farten..igen!



Jag förstår inte hur den här mannen lyckas med allt. Ok, gårdagen va väl mild i jämfört med t-ex brödrostade konfettin och kycklingmackor och grejer..men..ändå.


Han och Per skulle ut i sthlm igår. Snackade med Per på msn när de höll på att förfesta. Och får höra att ännu en gång har Gösta lyckats med att förstöra sin tandställning..de är andra gången på kort tid som hans ståltråd i tandställningen gått av. Tången åkte fram men till skillnad från förra gången lyckades denne Gösta få ut ståltråden och hålla munnen intakt från diverse skador.


Kan ju inte påstå att han verkade hålla sig särskilt nykter under kvällen då han övertal Pers msn runt 12 på natten och börjar prata med mig. va inte lätt att få fram va han ville när konversationen såg ut som följer:


Gidlund säger:
fyfan

Fotomuppen säger:
va har ja nu gjort??

Fotomuppen säger:
...

Fotomuppen säger:
;)

Gidlund säger:
gödta gär

Gidlund säger:
däckar snart

Gidlund säger:
per smnackr me ngrs tyskar i köke

Fotomuppen säger:
haha ja jag vet att han gör de

Gidlund säger:
mj0o

Fotomuppen säger:
haha men Gösta då..gå å lägg dig vettja

Gidlund säger:
brax ide..bäljarv åytb vänst å höger just nu

Fotomuppen säger:
haha ok de e bra östa

Fotomuppen säger:
Gösta*

Gidlund säger:
mjo

Sen på nått vis lyckas han logga in på sin egen:


Fotomuppen säger:
oj du lyckades logga in på din msn..imponerande

Lallaa säger:
jo vet..helt sjukt

Lallaa säger:
fattar inte hur'

Lallaa säger:
ser dubbelt jsut nu

Fotomuppen säger:
haha oj nu börjar du stava bra å

Fotomuppen säger:
däckat nu??

Lallaa säger:
snaryt så

Fotomuppen säger:
haha GÅ Å LÄGG DIG!!

Till slut däckar han, efter att tydligen ha tejpat nått på Pers bord. Skrivit något som inte gick att tyda fram va det står.

Han kan han våran Gösta.

//Fotomuppen

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Jag känner en mupp... han heter Gösta, Gösta heter han! ;)

In kommer Gösta,
in kommer Gösta,
in kommer Gösta,
in kommer Gösta,
Han hälsar,
han hälsar,
han hälsar,
han hälsar,
Goddag,
goddag,
goddag,
goddag.
Har ni kaffe,
har ni kaffe,
har ni kaffe,
har ni kaffe,
nej det har vi inte,
nej det har vi inte,
vi har inget kaffe,
det har vi inte.
Då går jag,
då går jag,
då går jag,
då går jag.
Adjö,
adjö,
adjö,
adjö,
Ut går Gösta,
ut går Gösta,
ut går Gösta,
ut går Gösta.

/Magnus Uggla - In kommer Gösta

8:13 em  
Blogger :-: Kid :-: sa...

...och han kan inte hitta någonstans, han går vilse mitt i Leksand, ja, ja ska berätta för er att ja känner en muuuuupp

8:41 em  
Anonymous Anonym sa...

Magnus Uggla, yuk! Det är Philemon Arthur & The Dung som gjort den där Gösta-låten

11:41 em  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida