måndag, april 23, 2007

Venisage, Banderollmålning och ett Mål!




I lördags va de dags..venisagen för våran utställning "Inblick" som är i kulturhuset i leksand fram till den 12e maj. De som ställer ut är vi i Designklassen tillsammans med metall och keramik. Venisagen blev mkt mkt lyckad och uppskattad...rekord på antalet besökare blev de å tydligen..hade visst kommit i runda slängar 250 pers.


Folk som tar för sig av den goda plockmaten.
Ett av våra alla designprojekt...mjölkförpackningar

Frida tycktes trivas i vimlet.

Våran egna coola Bojken kikade förbi för ett kulturellt inslag på dagen:)




*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-


Efter att jag å min gode vän Gustav fått känna oss lite kulturella och viktiga åkte vi hem till Gagnef igen..där jag inte blev långvarig. De blev en direkt tripp till Blng hem till Per för att åka å kika på en SAAB 9000 å sen vidare till Ludvika sen en snabb tripp till Grängesberg för att kika på en SAAB 900..sen tillbaka till Ludvika å Håret för att måla lite banderoll..haha blev en mkt rolig å intressant målardag må jag säga haha vi skratta gott:)


Åberg och Per blev lite oense ett tag.


Håret visade sina karatekunskaper med kryckorna..

Surre funderar vart färgen kom ifrån..

..kanske nått som Åberg vet nått om??..;)


*-*-*-*-*-*-*-


Per satte idag upp ett mål för hans träning. Hans mål var att i slutet av sommaren satsar han på att springa 5km elljusspår..med mig på ryggen/axlarna...
-Åtminstone 1 km ska jag i alla fall klara, säger han i en interljuv.
blir uppdatering på hur han lägger upp taktiken.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-
I morrn har de varit vi i en månad!!:) tiden går fort när man har roligt;)
å i Söndags va de exakt 6 månader sen jag tog körkortet...alltså exakt 6 månader sen jag backade på de där förbannade trädet..haha
//Fotomuppen

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

han är jävligt het den där gidlundarn...

8:56 fm  
Blogger Emil Nilsén sa...

när han springer halvmilen med mig eller l'ego på ryggen ska jag bli impad...

12:29 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida