fredag, maj 11, 2007

En tavla!



Nu är jag ääääntligen klar med Legos tavla:) Jag jobbat en hel del på den nu så man börjar nästan bli trött på den, men e hyffsat nöjd ändå. Ska levelera den i morrn till grabben. Hoppas han blir nöjd.

Dropparna blev fan lyckade. Hade ingen ork kvar i onsdags så jag tänkte skippa dom, men Lego ville så gärna ha dom så då gjorde jag de för hans skull. Å de va tur att jag gjorde dom. hade dessutom mer ork idag så de gick galant, fixa lite detaljer på fåglarna å så å idag. Så nu e jag rätt nöjd om jag får säga de själv:) Dropparna blev ju faktist helt ok målade så..

Texten va jobbig, mina skakningar har inte lagt sig än så de va bra kämpigt att försöka skriva först med blyertsh å sen med färg. men de gick hyffsat ändå, blev lite snett men de är ju handgjort så då ska de synas att de är handgjort oxå!

*-*-*-*-*-*-*-*-

Blir galen på mina händer nu, det är inte alltid att de syns att de skakar, men jag känner. Kan inte skiten bara lägga av, e aaaapadrygt!

Ska till blng idag å se på bio med Per, Hagman å Daniel, ska bli trevligt. Å i morrn e de lugnet kl 13 som gäller. Copperheads mot Nyköping. Plåta plåta!:D

//Fotomuppen

5 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Riktigt snyggt gumman! Ingen kunde gjort det bättre..

Jo jag skulle själv behöva ett par tavlor;)

Lycka till med plåtningen.

Kram/ Michaela. Ida vinkar hej från koskit fria lukten Mörkö =)

11:04 em  
Anonymous Anonym sa...

fan va snyggt du O: önska man kunde ta sig an å göra lite sånt med... men ja e man lat så ;>_>

4:48 em  
Anonymous Anonym sa...

Du får låna min film om du vill =) för om du inte har sett den så måste du O:

sorry att jag skrev igen XD

7:31 em  
Anonymous Anonym sa...

nu är tavlan uppe, riktigt jävla nöjd! tackitack :P

10:05 em  
Blogger Håret sa...

Grymmt snygg tavla Jessica..:)

8:57 fm  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida